Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 03-06-2012, 20:06
thomasD's Avatar
thomasD thomasD is offline
Forum Regular

Default welke kabels nodig om te starten golf 2 PN

hallo,

ben momenteel met mn crossauto bezig om deze weer te laten lopen, maar zou graag willen weten welke kabels ik nodig heb en waar stroom op moet staan om hem te laten lopen.

heb de auto namelijk gekocht toen was de kabelboom van het contactslot er al uit, verder waren alle relais en zekeringen eruit en lag de zekeringkast los achterin.

nu heb ik de stekkers van de motorkabelboom allemaal in de zekeringkast gedaan, maar nu moet ik weten waar stroom op moet staan om hem te starten (omdat er geen contactslot meer in zit.

dus wie kan me helpen aan kabelschema's voor mn golf 2, motor PN, nieuw type zekeringkast.

gr, thomas
Reply With Quote
Old 03-06-2012, 20:53
mark89769's Avatar
mark89769 mark89769 is offline
VW Guru

Quote:
Originally Posted by thomasD
hallo,

ben momenteel met mn crossauto bezig om deze weer te laten lopen, maar zou graag willen weten welke kabels ik nodig heb en waar stroom op moet staan om hem te laten lopen.

heb de auto namelijk gekocht toen was de kabelboom van het contactslot er al uit, verder waren alle relais en zekeringen eruit en lag de zekeringkast los achterin.

nu heb ik de stekkers van de motorkabelboom allemaal in de zekeringkast gedaan, maar nu moet ik weten waar stroom op moet staan om hem te starten (omdat er geen contactslot meer in zit.

dus wie kan me helpen aan kabelschema's voor mn golf 2, motor PN, nieuw type zekeringkast.

gr, thomas

http://vwts.ru/vw_golf2_19e.html alsjeblieft, onderin staan de elektrische schema's. (wire diagrams)
Old 03-06-2012, 20:55
golf mkII 16v golf mkII 16v is offline
Getting there...

Dikke rode moet + op
Dikke bruine moet - op
Bijde op de zekeringkast
Bij het contactslot moet je de rood/zwarte verbinden om te starten
En de rode moet je dan een plus hebben
Dan moet je al een heel eind komen
Reply With Quote
Old 05-06-2012, 15:57
thomasD's Avatar
thomasD thomasD is offline
Forum Regular

heeft deze auto trouwens een brandstofpomp ?
heb er namelijk wel wat kabels afgetrokken waarvan ik dacht dat deze van de benzinemeter waren...
Reply With Quote
Reply

Posting Rules