|
||||
|
||||
Vag Com VCDS 11.11 Software. (Met uitleg)
Hoi,
Wie heeft er toevallig een 11.11 VCDS Interface (van Chinese makelij natuurlijk) gekocht met werkende, gekraakte software. Zodat de versie geregistreerd is. Dit mag natuurlijk niet, maar aangezien het is om bij de hobby te gebruiken zonder commerciele toepassingen zal het wel mee vallen. De dealer zal het niet zo mooi vinden om 80 euro mis te lopen om even een gasklep in te leren. Maar goed de volgende keer beter, dan kunnen ze me weer een poot uitdraaien. Ik vind het eerst wel even mooi. Me vraag is nu of iemand een 11.11 gebasseerde werkende software versie heeft die hij, of zij, even op willen sturen zodat ik de interface kabel kan gebruiken. Mijn software werkt namelijk niet maar de interface wel. En met een ongeregistreerde versie kun je niet zo veel. Degene die met de derde rangs interfaces werken snappen wat ik bedoel, dus als je een oplossing vindt graag of hebt graag. Als ik iets vind laat ik het natuurlijk ook weten. Er zijn vast meer hobbyisten die geen zakken geld te besteden hebben en ook iets willen bereiken. Groet, |
|
||||
|
||||
Zoals je zelf al zegt: dit mag natuurlijk niet.