|
|||
|
|||
vraagje over draagarm rubbers+bouten
ik heb de rubbers vervangen van mijn draagarmen,maar mij viel op dat de bouten die er doorheen gaan maar ongeveer 1 cm in de het schroefdraad van de subframe en carosserie gaan.
ook vind ik het vreemd dat de gaten in de rubbers voor de bouten veel groter zijn dan de dikte van de bouten dus je zou zeggen dat er speling op zit dan,ok je moet de bouten goed aandraaien maar toch vond ik het raar. weet iemand of dit normaal is en wat de lengte moet zijn van de bouten van de wielophanging Last edited by heine 1 cabrio : 03-06-2012 at 12:44. |
|
||||
|
||||
Alleen de rubbers vervangen? En heb je wel de goede rubbers dan?
|
|||
|
|||
ja heb de 2 rubbers van de draagarm vervangen en het zijn 100%de goede.
|
|
||||
|
||||
Wat is de maat van de bout? Een m12 moer is ook niet veel hoger dan een cm
|
|||
|
|||
m12x75
|
|
|||
|
|||
Als je het juiste rubber hebt dan zit er een losse pasbus bij [de iets duurdere]
Even terug naar de onderdelen boer om een pasbus erbij te halen Als het de zelfde bouten zijn die eruit komen zijn het de goede |
|
|||
|
|||
heb er inderdaad ook pasbussen bij gekregen maar dan is er nog steeds veel speling.
|
|
|||
|
|||
Hoe zien de bouten er verder uit?
Deze willen nog wel eens rotten en dan worden ze wel iets dunner Is dit niet zo dan kun je het gerust gebruiken Bij een goede bout[niet verot]zit er altijd wel wat ruimte Geen cm maar een paar mm |
|
|||
|
|||
heb nieuwe bouten gehaald bij de vw dealer dus daar al het niet aan liggen.
|
|
||||
|
||||
5 tot 7 omwentelingen is ruim voldoende
De trekkracht van de schroefdraad na de moer telt niet meer he?
|