|
|||
|
|||
Jeffrey`s Mk3-Update: RVS uitlaat JMTUNING
Rijd inmiddels al een tijde rond in mijn golf 3 gti. Bevalt prima zo`n 8klepper.
Nog niet heel veel aan gedaan, grootste updates zijn een lederen interieur en us middenconsole. Foto`s: Binnenkort meer updates van de golf. Last edited by VWjeffrey : 18-07-2012 at 13:20. |
|
||||
|
||||
mooi ding, mooi rood is niet lelijk
|
|||
|
|||
Vind ik ook! Mistlampen zijn ook geel gemaakt, donkere blindplaatjes/knippers zijn in bestelling. Had ze eerst met folie donker proberen te maken maar kreeg dit niet helemaal netjes.
|
|
||||
|
||||
In het echt ook een zeer neete Gti Jeff.
|
|
|||
|
|||
Heb jij hem weleens in het echt gezien dan? :P
|
|
||||
|
||||
Quote:
Toen je het interieur op kwam halen |
|
|||
|
|||
Ow ben jij dat haha. Zit super hoor dat leer.
|
|
|||
|
|||
Vandaag mijn nieuwe pook ontvangen. Deze is alleen in de golf 3 vr6 higline en golf 4 cabrio geleverd wat ik heb begrepen.
Het lelijke oude ding: En de nieuwe |
|
||||
|
||||
Gaaf ding. Interieur ziet er heel netjes uit
|
|||
|
|||
Dankje Vind het weer is iets anders dan een zwarte golf 4 pook.
|
|
|||
|
|||
Gisteren een signat 3way audio set opgehaald. Geeft echt een super geluid uim: Setje is nog in goede staat buiten wat gebruiks sporen. Alleen de speaker roosters zijn niks meer. Die moeten maar vervangen worden.
deurbakken hoedenplank steunen |
|
|||
|
|||
Gisteren een Henri Lloyd Yachting lip gekocht en vandaag gemonteerd. Vind het wel netjes staan.
|
|
||||
|
||||
ben echt jaloers op de speakers, zeker in combinatie met je leren deurpanelen.
|
|||
|
|||
heb zelf ook een 8v erbij bevalt mij ook prima
je hebt nog een erg nette dat geluk heb ik helaas niet
|
|||
|
|||
Ledere interieur is idd netjes hoor. Verder nog plannen kwa verlagen en dikke wielen?
|
|
||||
|
||||
Mooi mk3
|
|||
|
|||
Quote:
Genoeg plannen nog, velgen en verlagen komt ook nog in de toekomst. |
|
|||
|
|||
Begon me al tijdje te irriteren aan het suffe geluid van de golf dus gisteren langs jm tuning gegaan voor een rvs uitlaat op maat vanaf de kat. Geluid is echt super! Eindstukje laat ik misschien nog veranderen als ik over een paar maanden terug ga voor een sportkat en spruitstuk. Maar vond het eindstuk weer is een x wat anders dan een dubbel pijpje of tdi stijl.
Oude meuk Nieuwe dempert. Nieuwe eind dempert: En me eind stuk( Heb eigenlijk een trekhaak maar heb deze weg gephotoshopt zodat het er wat beter uit ziet ) |
|
||||
|
||||
goed bezig ben toevallig gister ook begonnen met me uitlaat maar me setup is spaghettie->katvervanger->middendemper -> einddemper alleen heb ik geen brug waardoor die op poten staatt zegmaar dus me kat krijg ik er net niet uit word dus maar slijpen en met de apk naar achmed brengen :P maar mooie gti heb je
|
|||
|
|||
Ga je toch ook langs jm? Voor jou niet zo ver rijden en zo`n sportkat kost maar €200 voor een golf 3 en dan komt ie ook nog is veilig door de apk
Thx voor je compliment! |