|
|||
|
|||
Bbs rs
Ik heb een vraagje over bbs rs.
Ik kan een setje kopen met de volgende maten. 2x8jx16 et11 5x130 2x9jx16 et15 5x130 Met adapters komen ze te breed uit. Maar is er iemand hier op het forum die de naven en schijven kan omboren naar 5x130? Volgens mij moet het dan wel kunnen? Zijn er hier meer die met de zelfde et waardes rijden? |
|
||||
|
||||
met adapters gaat dat niet lukken ben ik bang
|
|||
|
|||
Quote:
Wil ook geen adapters gebruiken, maar de naven en schijven omboren |
|
||||
|
||||
naar 5X130?
|
|||
|
|||
Quote:
Ja, of is dat niet mogelijk? |
|
||||
|
||||
heb er geen ervaring mee, maar volgens mij past dat niet op normale naven, je komt 3 cm naar buiten t.o.v. origineel.
|
|||
|
|||
Achter kan het wel icm trommelremmen voor lijkt me niet dat het past!
|
|||
|
|||
Ok, dan zouden dus de wielen omgeboord moeten worden, weet iemand een adresje in
Friesland die dat kan doen? |
|
|||
|
|||
Quote:
Indien dat mogelijk is, maar waarom niet gewoon een setje kopen dat wel gewoon past |
|
||||
|
||||
RS 013 en RS 055?
Ik meen me herinneren dat die niet vlak zijn aan de Achterzijde ... |
|
|||
|
|||
Quote:
Als jij een setje weet te liggen met de juiste maten, dan mag je mij mailen:-) |
|
||||
|
||||
Quote:
1,5cm toch?
|
||||
|
||||
Quote:
ehm, ja.... dom van me.. Nouja, ik zou zeggen, houd eens een porsche wiel of adapter voor je naaf en teken de gaten af, dan zie je snel genoeg of je vlees genoeg hebt.
|
||||
|
||||
Als je de wanddikte van een m12 moer overhoud zou het goed moeten wezen.
(bout is toch m12)
|
|||
|
|||
Je kunt je naven niet omboren na 5x130 er is te weinig vlees voor.
En daarbij gaan de wielen nog niet mooi vallen met die et. Beter geld in de zak houden en rustig verder zoeken na andere
|
|||
|
|||
Quote:
Ik denk dat ik maar verder ga zoeken om een andere set. |