|
||||
|
||||
Sevrinn
Hallo alle mede VW fans,
Ik ben sevrin, ben 17 jaar oud, heb me rijbewijs als goed is op me verjaardag, 03-08.. Ik woon in zutphen, en ben automonteur in opleiding. Ben sinds kort een trotse eigenaar van me VW golf 3 GT "special" Deze golf heb ik deels gekregen van mijn ouders, (heb hem wel zelf uitgezocht natuurlijk). Ben heel blij met de golf, altijd al duitse autofan geweest, aangezien mijn vader een 1974 Mercedes 280E heeft! De golf is in topstaat, nieuwe banden, schijfen + blokken ( 4X schijfrem uiteraard!) nieuwe uitlaat en nieuwe APK! De golf is donkergroen, en jawel, met originele gti,vr6 BBS velgjes, de golf is eigenlijk van voor tot achter origineel.. De eerste dagen ben ik druk aan het wassen, poetsen, en stofzuigen geweest, heeft namelijk een jaartje stil gestaan! Ook maar gelijk een leuke geluid installatie erin gelegd, klinkt leuk, ben nog niet klaar! Ben aangemeld voor volksforum om inspiratie op te lopen, om vragen te kunnen stellen, om me auto te showen , te leren van Volkswagen, en tips krijgen!! Ik ga snel foto's oploaden Mvgr |
|
||||
|
||||
Welkom! Foto's doen het hier altijd goed