|
|||
|
|||
Golf mk1 1.6TD 1981 - PRIJS VERLAAGD!
Beste heren (en dames) van het forum!
Omdat de tijd en het geld op zijn kan ik het niet meer volhouden om in mijn Golfje te blijven rijden De auto is een Golf mk1 uit 1981, in het rood. 2 eigenaren terug geïmporteerd vanuit Duitsland, en heeft al genoeg ervaring, namelijk 510.000km op de klok! Laat je echter niet afschrikken door de tellerstand, dit is alleen van de carrosserie. Het was namelijk ooit een gewone 1.6D, maar de vorige eigenaar is zo aardig geweest om er een 1.6TD in te lepelen samen met een benzine bak, wat zorgt voor erg leuke stoplichtsprintjes Niet alleen het blok is aangepakt, de rest van de auto ook! In principe is de auto nu GTD uitgevoerd, dus het gestreepte interieur met bijhorende deurpanelen. De achteras is ook vervangen voor een Golf 2 GTI as met schijfremmen. Het geheel is leuk verlaagd door middel van een schroefset. Ik heb met erg veel plezier in deze auto gereden, en de Golf heeft mij nooit langs de weg laten staan! Pas nog van alles vervangen, maar de APK keuring heeft toch nog wat dingen tevoorschijn gehaald. Jammer genoeg is niet alles helemaal goed. Zo is bijvoorbeeld de lak lelijk en heeft de roestduivel toch toegeslagen op de bekende stukken. De bodem en dorpels zijn hard, maar onder het rechtervoorscherm en achterin moet er nog wat werk gebeuren. Maar de grote reden waarom de Golf echt de deur uit moet, is vanwege schade. Er is een aantal maanden geleden iemand met lage snelheid achterop gereden, maar de reparatiekosten zijn voor mij als student toch net iets te hoog. Vandaar dat hij weg gaat! Foto's kun je vinden in dit topic: http://www.volksforum.com/forum/sho...d.php?p=1145672 De auto is te bezichtigen in het mooie Veghel, Noord-Brabant. Voor al dit moois vraag ik een schappelijke prijs van €1100,00 zonder APK. Dit is dus ook de absolute bodemprijs!! Bel 06-24617267 of mail even naar sjors.vandenhurk@hotmail.com Last edited by svdh : 01-05-2012 at 13:48. |
|
|||
|
|||
Up!
|
|
|||
|
|||
Upperdeup!
|
|
|||
|
|||
Nog een upje!
|
|
|||
|
|||
Up!
|
|
|||
|
|||
Dankje voor de up!
De auto staat nu een beetje in de weg dus wil ik hem zo snel mogelijk weg hebben. Daarom nu €1300,00 zo meenemen! |
|
|||
|
|||
Up! Kom op mensen hij moet weg!
|
|
|||
|
|||
toevallig geen belang bij een golf 2 . 1.8 aut uit 1989 met een jaar apk . gti interieur , jetta front , gti achterlichten en 15 inch wielen en verlagings set ??
|
|
|||
|
|||
Up!
|
|
|||
|
|||
Hup!