|
|||
|
|||
Alfa Benzoni velg
Beste,
Bij deze bied ik 5 Benzoni velgen aan. - 4x98 (kan makkelijk naar 4x100 omgeboord worden) - 5,5J - 13' - ET +- 43 Op 4 velgen zitten nagenoeg nieuwe Continental banden ( ContiEcoContact ), op de 5de velg zit een Michelin band ook in goede staat alle banden zijn 185/70 R 13 Setje heeft wat aandacht nodig, zijn 100% recht en amper borduurschade. 2 naafkapjes van Alfa Romeo, en 2 embleemloze naafkapjes. Was bedoeld deze op te maken, strakke bandjes om te trekken en op de mk1 te steken, maar heb reeds andere set in huis gehaald Had er graag nog een 100 EUR voor gehad want ze liggen in de weg. Af te halen regio mechelen. groeten, Vince Ik ben er nog niet echt achter hoe ik er foto's op krijg maar hier alvast de link naar een site waar ze op staan: http://www.2dehands.be/auto-onderde...tm_medium=email Last edited by VinceV : 25-04-2012 at 14:18. |
|
||||
|
||||
4x98 hoef je niet om te boren, kun je met schuifbouten oplossen.
Maar belangrijker: wat is de ET-waarde?
|
|||
|
|||
Bedankt voor de info!
Ik kan de ET waarde op het internet, noch op de velg terugvinden. enig idee hoe ik dit kan meten/berekenen? mvg |
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk 43 aan de foto's te zien. Foto 3.
|
|||
|
|||
thx ik zal het er even bijzetten dan
|
|
|||
|
|||
Niemand uniek velgj?
|
|
|||
|
|||
Bieden kan ook
|
|
|||
|
|||
uppp
|
|||
|
|||
Je hebt zeker geen foto hoe het zou staan met platte bandjes?
|
|||
|
|||
neej, was mijn plan ook om dit te doen maar heb er geen tijd voor.. wil er anders wel een bandje afhalen en met fotoshop er een smal bandje omzetten?
|
|||
|
|||
huppaaaa
|
|||
|
|||
bod iemand?
|
|||
|
|||
ik ga dit vanavond na, als het te groot is maakt het niet uit --> centreerring
|
||||
|
||||
Quote:
idd da is het geen proleem, Maar als het kleiner is moeten ze uitgedraaid worden en dat zie ik niet zo zitten.