|
|||
|
|||
Tijnvdleur
ik meld me net aan op het volksforum dus zal me even voorstellen,
ik ben Tijn van de Leur, 22jaartjes jong, cnc verspaner/programmeur. ik ben al een hele poos actief op het vwforum en zie daar vaak threads van dit forum voorbij komen dus ben hier ook maar eens komen kijken, rijd een groene golf 4 highline. toen ik m kocht was ie er redelijk slecht aan toe, schade op de achterbumper, 6 maanden stilgestaan, beroerd lopen e.d. als eerste achterbumper helemaal uitgedeukt en gespoten, brandstofpomp in de tank vervangen, bougies en olie vervangen, en het liep al een stuk beter. hier alvast wat foto's van me eerste proefritje. toch liep ie nog niet goed. af en toe viel ie weg, hoog statiuonair e.d. 4 gasklephuizen van de sloop geprobeerd tot ik uiteindelijk een goede had. golf loopt nu perfect. vervolgens paar leuke velgjes gekcoht, bbs lemans 18" 9j met zwart hart, me hifli 225/18/45 banden. oogt al een stuk fraaier. daarna uiteraard 4 cm verlaagt rondom en nou heb ik onlangs mijn grill nog verchroomd. dat was t voorlopig wel ff, eerst maar eens lekker lezen op dit forum, Groetjes Tijn |
|
||||
|
||||
Welkom op VF!
Leuke auto, aparte kleur
|