|
||||
|
||||
Golf 2, 1983 1600 te ruil
Bij deze bied ik mijn golf 2 1600 automaat aan.
Bouwjaar van de auto is 83 en dus belastingvrij. Auto is echt retestrak en heeft werkerlijk GEEN roest. Omdat ik zelf bezig ben met een golf2 tdi project zoek ik nu iets wat nieuwers. De auto is dus ENKEL teruil voor bv. een polo/lupo/golf4 oid. Liefst een benzine auto.. Auto hoefd niet weg, enkel te ruil als hetgeen mij aanspreekt. Aanbieden met foto's en info. Auto staat nu op een set verbreedstaal van 7 en 8J met voor splinternieuwe banden. De porsche c2's op de foto zitten er niet meer onder voor contact, PB stuur een mailtje of bel even. /Edit: vergeten te vermelde, auto heeft aan rechter voorscherm een deuk in de wiellijst, dit valt weg te werken om wielbogen te monteren, of het mooiste is natuurlijk een nieuw voorschermpje. De aanvullende gti striping heb ik erbij om een eventueel nieuw paneel compleet aantevullen met de striping. doedehenni@hotmail.com 0627236841 Grtz! Last edited by Dude46 : 28-04-2012 at 18:44. |
|
||||
|
||||
Volgens mij moet er wel gewoon een prijs bij ook al wil je enkel ruilen
|
|||
|
|||
Quote:
Dit is correct |
|
||||
|
||||
Omdat ik gewoon iedere dag naar mijn werk toemoet, en geen ander vervoer heb momenteel. Wil ik enkel ruilen zodat ik ook van dag op dag een andere auto heb.
Maar omdat het verplicht is.. 1700 eurotjes. |
|
||||
|
||||
Kan een slotje op, Auto is verkocht.
|