|
|||
|
|||
Welk type gloeilampen in de Golf 2 1.3 1992 Function
Hallo,
Ik wil graag weten welke type lampen op de Golf 2 1.3 KAT Function 1992 horen. Dim-, groot-, 2de groot-, achter-, voor knipper-, achter knipper-, zijkant knipper-, rem-, achteruitrij-, mistlicht Op internet is nergens een mooi overzicht hiervan vinden. De belangrijkste is het remlicht, daarvan is er één stuk. Op de gloeilampen zijn de typeduiding en waardes niet meer te lezen en ik vraag me af of het dat orginele lampen zijn. Daarnaast werkt het linkervoor knipperlicht niet altijd en moet dus ook worden vervangen. Welke gegevens zijn belangrijk qua type aanduiding? Voorbeeld van remlicht gegevens: E1 2DX, P21W, 12V 21W P21W P21W, 12V 21W P21W E1 2DU, R5W, 12V 5W R5W R5W, R5W Hier kan ik dus weinig mee. |
|
||||
|
||||
Dim/Groot H4
Dim achter R5W midden groot is H1 Knippers voor en achter PY21W Zijknipper WY5W Rem + achteruit P21W Edit: Als je oranje glazen hebt voor kan je ook gewoon P21W pakken
Last edited by Djinn_4fun : 24-05-2012 at 18:21. |
|
|||
|
|||
Kijk aan ,
En dat binnen een uur en super helder. Hulde. (je hebt wel één gemist) |
|
||||
|
||||
Mistlicht heeft zelfde pitje als rem en achteruit. P21W
|
|||
|
|||
Een tijdje terug had ik het dimlicht linksachter stuk. Volgens het boekje een 5W lampje er in gedaan, en die deed dus niks.
Hij bleek het met een 10W lampje wel weer te doen. Die zaten er ook origineel in, in tegenstelling tot instructieboekje en handboek dus! Ik weet niet of dit helemaal normaal is, maar ik heb wel vaker gehoord dat de 5W lampjes te zwak zijn. |
|
||||
|
||||
Ik heb geen idee bij mij zitten er zowel in de 6n als in de golf 2 R5W LEDS, geven genoeg licht.