|
|||
|
|||
Wat voor lak zit er op dit blok
Hallo Jongens, kan iemand mij vertellen wat voor lak dit is wat op het blok zit en waar het verkrijgbaar is .
Het is een ruwe structuur, ook wel krakelee genoemd. Zou daar enorm mee geholpen zijn als iemand mij het weet.
M.I.V.W Men In Volkswagen Last edited by veerzes : 02-03-2011 at 20:15. |
|
||||
|
||||
harley wrinkle lak
|
|||
|
|||
Dit is gewoon structuur additief die elke spuiter toe kan voegen, aan elke kleur gewenst.
Heb dit zelf ook op m`n velgen. |
|
|||
|
|||
@ Richard, Harley Wrinkle lak is het niet dit heb ik al geprobeerd!
@ Jeroen, heb wel ens gehoord dat het in spuitbus vorm verkrijgbaar is maar dat van jou ken ik niet ! Liet me vertellen dat het op honda kleppendeksels in het rood vaak werdt gedaan.
|
||||
|
||||
krakalee kun je ook laten moffelen( coaten)
|
|||
|
|||
Deze foto heb ik heb genomen op Edition, vorig jaar en de eigenaar van deze auto had het met spuitbus aangebracht .
Heeft ook wel verteld welk merk maar m,n lange termijn geheugen heeft me in de steek gelaten.
|
||||
|
||||
Nico: Dat kan ook van VHT zijn: wrinkle plus engine heb ik ook gebruikt voor wat MK1 onderdelen..
|
|
||||
|
||||
bijna ALLE onderdelen golf & Jetta MK2 - Stuur me een pm met wat je nodig hebt! Last edited by DeeDub : 02-03-2011 at 22:25. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Om hier nog en op terug te komen, heeft er iemand ervaring met Riloplast?
Riloplast wrinkle effect coating Het is in spuitbus leverbaar, wel tering duur! 45 euro per spuitbus voor 0,5 m2! Check het demo videotje ff: Riloplast wrinke demo kleppendeksel Maar het resultaat ziet er wel erg goed uit! En het kan ook op kunststof! Dat van VHT kan dat niet.
|
||||
|
||||
Niemand?
|
|||
|
|||
Is VHT niet goed genoeg voor je dan?
Die Riloplast lijkt me wel harder worden, gezien je het ook af moet bakken... Maar verder zal VHT ook prima drogen en houden. |
|
|||
|
|||
ik heb heel me blok met vht gespoten
erop spuiten en uitharden met een fohn en heb het zelfs op me lexus kunststof deksels gespoten van de velgen
|
|||
|
|||
Bij elke poedercoater kun je dit laten coaten, heet harley wrinkle lak wat ook al genoemd was
|
|
|||
|
|||
Prachtig, wil dit ook op mijn motor.
|