|
|||
|
|||
V.A.G. uitlijn- en uitdeukdag 28 april 2012 Dokkum
Op 28 April a.s gaan we weer een uitlijndag houden in Dokkum
in samenwerking met Lammert vd Meulen Op deze dag is er weer plek voor 8 auto's om uitgelijnd te worden Auto moet APK gekeurd zijn Prijs is het zelfde als voor afgaan de jaren , en alleen voor deze dag geldig dus komt allen naar Dokkum op 28 april a.s. Lammert van der Meulen Beurtvaart 11 9101 RB Dokkum Tel. 06 - 30405072 Graag via PM MSN of ouderwets via Telefoon opgave voor die dag uitdeuken zonder te spuiten , moet ik nog regelen als die er ook komt komt het zo snel als mogelijk in dit topic |
|
||||
|
||||
Helaas ben de 28ste jarig
|
|||
|
|||
Quote:
neem je taart mee ? |
|
||||
|
||||
Ja gerne, noteert u mij maar
|
|
||||
|
||||
Heb je nog gespot op de Hogedijken afgelopen weekend, in een 4-deurs Golf Type 2 met 16v lip
Niet bij Lammert maar afslag verder
|
|||
|
|||
Quote:
Bij mijn broer ban ik vanavond ook weer te spotten , met de jetta syncro Maar nummer 1 heeft zich gemeld . Johan , u heeft de nummer 1 te pakken van harte met welk voertuig komt u ? |
|
||||
|
||||
GTI!
Mogelijk neem ik ook een x-trail mee, mag dat ook? |
|
|||
|
|||
Quote:
jij wel |
|
||||
|
||||
2x graag
|
||||
|
||||
Quote:
Pa moet er mogelijk ook aan geloven namelijk |
|
|||
|
|||
Best Johan
vrommel hem er wel tussen door 1: Johan GTI 2 2: 3: Gerk Bora 4: Gerk Golf 2 Last edited by Alberto : 29-02-2012 at 11:46. |
|
||||
|
||||
Tijden nog nader te bepalen hoop ik!? Ben anders altijd om half 9, maar dat hoeft dit keer niet
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
we biginnen om 7 uur jij bent eerlijk de eerste Johan kan jij mooi koffie zetten Tijden worden nog in gedeeld idd |
|
||||
|
||||
Quote:
Topictitel maar ff aanpassen dan
|
|||
|
|||
Quote:
als die Nixan om 7 uur op de brug staat , zijn er nog wijnig VAG auto's denk ik Gerk , dus laat maar staan |
|
||||
|
||||
Doe geen moeite, de x-trail kan niet 2 maanden wachten.
Even een afspraak maken voor eerdaags! Aub schrappen! |
|
|||
|
|||
Is goed , was geen moeite geweest
1: Johan GTI 2 2: 3: Gerk Bora 4: Gerk Golf 2 5: 6: 7: 8: reserve : tijden volgen als de dag vol is volksforum stand mini aanwezig op deze dag Last edited by Alberto : 29-02-2012 at 11:48. |
|
||||
|
||||
Ik ben ook aanwezig met een golf 2.
|
|||
|
|||
Hetzelfde als tim! Aanwezig met een golf 2! Dus Reservatie AUB!
|
|
||||
|
||||
Uit Rotterdam en Leiden ??!!
Dat is wel een flink stukje sturen voor even uitlijnen