|
||||
|
||||
Iemand hier ervaring mee?
Hallo,
Ben nog op zoek naar een verlagingssetje voor mijn polo coupe '91. Zag op marktplaats de volgende advertentie: http://auto-onderdelen.marktplaats....fta_ind=29&fs=1 Iemand hier ervaring mee??? Gr Jan |
|
||||
|
||||
Dit lijkt mij hetzelfde spul als TA-technics.
Heb het nu 2 weken onder mijn g40 zitten en het rijdt prima, zeker gezien de prijs/kwaliteitsverhouding Alleen heb ik een 80/80mm set maar hij ligt eerder 60/60mm vind ik
|
||||
|
||||
de prijs is wat mij enorm aansprak inderdaad, maar dan is de kwaliteit maar afwachten he,
de polo waar het dan onder zou moeten maakt niet heel veel kilometers dus denk dat ik gewoon een gokje ga wagen dan.... wie niet waagt wie niet wint... |
|
||||
|
||||
Ik heb nog wel een adresje voor je....
|
|
||||
|
||||
Voor dat geld kun je geen bult vallen denk ik zo...
|
||||
|
||||
Heb bijna dezelfde set besteld, komt denk ik volgende week binnen, mijne komt van Ebay
|
||||
|
||||
of dit TA technix is, geen idee. Maar zo wel, is het geen gek idee om het voor die prijs in nederland te halen (kan een 10tje op verzendkosten schelen tov duitsland) Maar als het tzelfde merk is als autostyle, heb je rommel in handen. Dus vraag t goed na.
|
|||
|
|||
Quote:
Zakt nog wel na Voor 100 euro kan je idd geen bult vallen.. Een maat van me heeft wel een keer op de snelweg gehad dat tijdens het rijden zijn schokbreker afbrak met een wat goedkopere set.. Dus je moet je wel afvragen of de kwaliteit ook de veiligheid kan garanderen Ik zou persoonlijk 300/350 uitgeven en dan een FK setje op de kop tikken.. |
|
||||
|
||||
Ik rij al dik 1,5 jaar rond met een TA technix verlagingssetje van 100 euro. Niks mis mee. Zuigerstangen zijn niet dunner dan origineel ofzo. Ook niet minder massief. Bevestigingen zijn hetzelfde. Tis alleen stugger dan een gemiddeld fk of kw setje
Maar dat went ook. Karten is ook stuiteren.
|
||||
|
||||
Quote:
bij mijn schroefset van fk waren de stelringen in 8 stukken afgebrokkelt dus of het de moeite is om meer geld in een fk set te steken weet ik niet ik heb er nu de schroefset van ta onder en vind het eigenlijk ongeveer hetzelfde rijden als fk |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat was geen TA,,,,, Ligt dat dan aan die goeiekope frikandelle set of diegene die het gemonteerd heeft of kapot rijdt? Ik rijdt stevig door en heb nog nergens problemen mee gehad en de mijne was zelfs 90euro Ik persoonlijk zou geen 350euro uitgeven voor een fk setje onder een rotte bak... |