|
|||
|
|||
16" BBS rs
Ik zoek een nette set BBS rs in 16"!
Steek 4x100, of met adapters naar 4x100! En met goede platte banden. Geen opknappers, daar heb ik geen tijd voor! Prijs komen we wel uit |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Quote:
Hoe kom ik dan uit met die e.t waardes onder een golf2? De et 15 lijkt me een probleem |
|
||||
|
||||
Ze komen ook onder een golf 2 vandaan, dus passen zal het wel
Denk ik, beste is even de eigenaar zelf te benaderen ook ivm de prijs Groetjes peter |
|
|||
|
|||
Andere meerdelige wielen mogen ook aangeboden worden, moet wel 16" zijn!
|
|
|||
|
|||
Heeft niemand een mooie set 16" bbs rs liggen?
Moeten zeer netjes zijn zonder schades, hoef geen opknappers of velgen die nog omgeboord moeten worden! |
|
|||
|
|||
Heeft niemand wat liggen die ze verkopen wil?
Er is mij een aantal keer 15" aangeboden, ik zoek alleen 16" meerdelige wielen!! |
|
|||
|
|||
Nog steeds geen wielen gevonden:-(
|
|
|||
|
|||
Niemand die zijn set kwijt wil?
Mogen ook opknappers zijn. |
|
|||
|
|||
Nog steeds opzoek!
|
|
||||
|
||||
3 delige compomotive 16 inch en 4x100 erg nette zet geen beschadigingen en 4 nieuwe falken banden 1100,--
et waardes weet ik zo niet uit mn hoofd maar zitten onder mk2,zelfde velgen dan andre,zal een foto opzoeken. 0633832015. gr pieter
|
||||
|
||||
dezen,laat maar horen wat je er van vind,ik sta ook wel open voor inruil. gr pieter
|
|||
|
|||
Nog steeds geen rs'en gevonden met de juiste maten!
|
|
|||
|
|||
Heb 4 harten, binnen bedden en 6 buitenranden liggen. Ook gepolijst originele RS boutjes liggen...
Steek is 5x130. ET 62 van de harten.... Adapters er helaas niet bij. Misschien had je ze al gezien? Staan hier ook te koop.. |
|
|||
|
|||
Ik heb een set RSen origineel 4x100 16 inch.
8j et 15, 9j et 0. Hoogglans verdichtte harten en gepolijste randen. De velgen zijn nieuw, op de harten na. Er zitten alleen geen banden om heen.
|
|||
|
|||
Mag slotje op!
Heb al een setje rs'en gekocht |