|
||||
|
||||
zippo123
...
Last edited by zippo123 : 19-08-2015 at 03:53. |
|
||||
|
||||
...
Last edited by zippo123 : 11-09-2015 at 11:16. |
|
||||
|
||||
Leuke auto's.
Behalve die peug. Ben niet zo weg van die Franse auto's Behalve dan de 1.9gti. Of een citro SM. Beetje jamme van die schade. Maar gaat vast goed komen.
|
||||
|
||||
Quote:
Nope ik ben ook niet echt voor de franse auto's haha Maarja weinig geld en ik wou toch een auto dusja dat werd het maar dan Ik was wel snel genezen moet ik zeggen |
|
|||
|
|||
Quote:
wel leuke auto,s ja die mk1 wordt ook wel weer wat voorschade,s verhelp je bij vwtjes binnen een dag als je een beetje handig bent lang leve vw over die peugeot ik heb er ook zo 1 gehad was ook snel genezen na een oliewalm achter de auto op de snelweg en met een kapote dynamo langs de snelweg tot stilstand komen voor mij geen franse auto weer
|
||||
|
||||
Quote:
Ja het vervangen van de onderdelen gaat wel goed alleen het halen en zoeken van de onderdelen was wat lastig omdat ik ze graag in kleur had dan hoef ik niet te spuiten. Dat van die peugeot is behoorlijk lullig ja Die van mij heb ik nog rijdend verkocht voor 125,- haha lekte wel behoorlijk olie etc. maarja dan mag voor dat geld |
|
||||
|
||||
Foto's van mijn lieve Golf 1 tjes hoe ze er nu bij staan:
|
|
||||
|
||||
he Roy!
Was toch nog wel even gezellig! Ik zie dat die van mij toch echt wel lager moet! Tot de volgende! |
|
|||
|
|||
heej baasss je moet je topic weer eens opvrolijken
broem broemmmmm
|
|||
|
|||
ofnieee:P nog 3 nachtjes slapen
|