|
|||
|
|||
Probleem pinkers en remmen Golf I
Ik heb onlangs een Golf I gekocht van 1983. Er zijn nog enkele kleine probleempjes mee.
De golf remt zeer slecht. De remservo werkt, hoofdremcilinder lekt niet, leidingen lekken niet, nieuwe remvloeistof + ontlucht, remblokjes, schijven, trommels etc geschuurt en in goede staat. Hij heeft wel 2 jaar stil gestaan. Ook is er een probleem met de pinkers. Als ik de 4-pinkers tegelijk aanzet met het gevarenlampje werken deze, maar apart richting aangeven gaat niet. Iemand die mij kan helpen met deze problemen? |
|
||||
|
||||
Soms doet je richtingaanwijzer het wel op het stuk voordat de hendel vastklikt, zou je eens kunnen proberen.
Remmen waren bij mij ook erg slecht, heb het gisteren vervangen want had apk afkeur, gaat om de schijven voor dan he. Als je je wiel eraf haalt en je kijkt naar de schijf, glimt die dan over zo goed als de hele breedte? Dat was bij mij niet zo, was veel roest. Remt ook een heel stuk beter nu! |
|
||||
|
||||
Geleidepennen van de de remklauw controleren op gangbaarheid,deze kunnen ook veroorzaken dat de auto slecht/scheef remt.
|
|
|||
|
|||
Bij mij zat de rempedaal vastgeroest op de geleider in de auto, opgeschuurd en ingevet en remt nu stukke beter
|
|
|||
|
|||
zekering vervangen
|