|
||||
|
||||
schrick, motorsport kleppendeksel
Ik zoek dus een schrick of oettinger of motorsport kleppendeksel voor een 8v motorblok of een andere mooi kleppendeksel
heb je wat liggen laat het me weten via pm |
|
||||
|
||||
doe hier eens een mail heen: gertislief@hotmail.com
|
||||
|
||||
ga ik doen thnx
|
|
||||
|
||||
uppiej ben nog steeds opzoek
|
|
||||
|
||||
uppiejjj mag ook andere merk of wat dan ook
|
|
||||
|
||||
wel antwoord gehad op je mail?
was het adres van Gert, maar weet niet zeker of hij die nog gebruikt en hier komt hij ook niet meer.
|
||||
|
||||
Hey Tjaap jah heb zeker antwoord gehad van Gert hij had niks meer liggen alleen 1tje van Dennert. En ik heb liever iets van oettinger of schrick of hartmann/motorsport
|
|
||||
|
||||
Uppiejjjjj
|
|
||||
|
||||
egt niemand wat liggen???
|
|
||||
|
||||
Je kunt misschien eens horen bij Jeroen Rison uit Zwaag.
Deze gast is ook een groot Oettinger fan en heeft ook redelijk veel spullen liggen.
|
||||
|
||||
heb je mischien een e-mail van Jeroen? Zodat ik hem kan bereieken of wat dan ook
|
|
||||
|
||||
uppiej
|
|
||||
|
||||
Hier zijn nummer, E-mail oid heb ik niet.
06.20.01.08.58 succes. Grtn André
|
||||
|
||||
Hou deze site ook s goed in de gaten;
http://www.berg-cup.de/frames.asp Hier kun je ook n gezocht advertentie maken. Suc6 ermee!
|
||||
|
||||
Quote:
Daar staat toevallig Jeroen Rison zijn mailadres ook : jeroenrison(at)xs4all.nl
|
||||
|
||||
Oh daar heb ik over heen gelezen anders had ik die ook wel gehad hoor
|
||||
|
||||
Ik heb hem gemailt jongens ik hoop dat ik wat leuks zal tegen komen.
|
|
||||
|
||||
Nou heb hem gesproken Egt was een leuke ervaring allemaal hoor hij weet egt veel over/van oettinger. Hij heeft veel onderdelen liggen maar mijn budget kan daar niet tegen op En ik ben door hem ook achtergekomen dat ik een schaars, speciaal niet veel voorkoment motorblokje heb van oettinger
Maar ben dus nu nog steeds opzoek naar een leuk kleppendeksel 1000 euro voor een oettinger kleppendeksel gaat me te ver |
|
||||
|
||||
1000 euro voor een oettinger kleppendeksel gaat me te ver[/QUOTE]
Katsjing das geen kattepis nee. Kun je niet iets laten cnc frezen in een vlakke kleppendeksel oid. Is vast wel een bedrijg die dat kan regelen.
|
||||
|
||||
Als iemand dat kan hier op het forum graag
En neej het is inderdaad geen kattepis:P Als ik 3000 euro loon zou verdienen zou ik zeggen oke het kan maar als je de helft verdiendt kan dat natuurlijk niet |