|
||||
|
||||
Golf 2 onderdelen gezocht oa...
Hallo,
Ik ben opzoek naar een aantal onderdelen voor me Golf 2. Oa: - Golf embleem voor de achterkant - GTI/G60 lijstenset : wielbogen, dorpellijsten compleet - G60 bumpers liefst met mistlampen - Spucknapf stuur ( past deze plug and play op golf 2 eigenlijk ? ) - Witte L voordeur nieuw type 3 deurs ( kleur code komt nog ) - achterklep met spoilertje. - GTI hella smoke achterlichten. dit was het zo''n beetje denk |
|
|||
|
|||
Hey,
Ik kan je aan diverse onderdelen van Golf 3 helpen. * Kofferklep met spoiler. * L + R Deuren (3-drs) (boven genoemde zijn Metalic Blauw) * Set donkere achterlampen. Voor Golf 2 heb ik wel een G60 voorbumper liggen. Mocht je intresse hebben in 1 van het boven genoemde, stuur dan een mail naar nbell@live.nl Groeten Nick
|
||||
|
||||
wat heb ik aan golf 3 deuren?
en nog even erbij zetten woon in Brabant op 20min van antwerpen. Gr |
|
|||
|
|||
Oeps......lees foutje. Sorry.
Maar het zou wel een mooie rit zijn op en zonnige dag. Lekker van 1 kant naar ander kant van het land rijden. Groeten Nick
|
||||
|
||||
Dit heb ik voor je liggen.
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb eventueel wel 2 deuren voor je compleet. Morgen rijd iemand die ik ken naar Cuijk.. ze zijn Tornado rood. Eventueel ook interesse in een voorscherm rechts? |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||