|
|||
|
|||
Martins Hok (jettamk1)
Tijdje terug een Jetta opgehaald in Dronten bij een kerel die nog 3 mk1's had.
Deze Jetta heeft ie 8 jaar als winterauto gehad. Roest valt gelukkig nog mee, bodem is helemaal hard. Heeft wel zn plekjes natuurlijk, na 30 jaar Zit geen APK op, zijn wat kleinigheidjes zoals remmen, wiellagertje, ruitensproeier etc. Onderdelen zijn al onderweg uit Duitsland. Plannen: De rampzalig slome 1.1 vervangen voor een 1.9td uit een mk3 Rijbewijs halen (ben nog 17) Fijne geluidsinstallatie erin (ja met een dikke woever) Verlagen Roest wegwerken |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit!
Leuke stoelhoesjes btw |
|
||||
|
||||
nette basis, zo te lezen.
misschien wieltjes ook vervangen, staan niet echt op dit model imho. stoelhoezen lekker laten zitten
|
||||
|
||||
Leuke auto, mooie kleur Wat is het bouwjaar?
Die stoelhoezen zijn echt
|
|||
|
|||
mooie jetta!
lekker laten zakken die handel! |
|
||||
|
||||
hey martin,leuk ding!is de kleurcode la1v?zo ja dan heeft mijn einser dezelfde kleur.ik had die stoelhoesjes lekker laten zitten trouwens,dit is ook niet echt wat....oja en die wielen vervangenmaargoed dat komt wel als je hier lang genoeg rondhangtals je hulp nodig hebt of onderdelen,geef maar een gil,lekker kortbij.[kom anders wel een keer daar kijken?]
|
|||
|
|||
Bedankt allemaal
Die stoelen zijn niet echt alles inderdaad, maar die vieze bontjes wil ik ook niet erin hebben. Mn ma had al aangeboden om de stoelen opnieuw te vullen en te bekleden, dus maar eens ff kijken of dat wat wordt. Wielen worden ook wel vervangen voor iets dat wel mooi is. Deze houd ik er lekker bij voor als ik een keer winterbanden heb. Spuit ze wel groen of geel ofzo, gewoon omdat het kan @nyts2005: 2012-30=1982 @ de pul, als je een keer langs wil komen kan zeker, inbox me dan maar ff. ik kan moeilijk bij jou langskomen, gezien ik alleen nog maar een brommerrijbewijs heb, en me brommer nog met wat werk in de schuur staat weg te rotten |
|
||||
|
||||
i will
|
||||
|
||||
Hadie Martin!
Mooie basis om wat van te maken!