|
|||
|
|||
donmario
heey ik ben mario
ik rij dagelijks rond met een seat ibiza evo1 die lichtjes getuned is verlaagd, velgen, muziekinstallatie, ... foto's zo stond hij er in de zomer bij maar ik heb een andere auto bijgekocht en ik wou een vw dus ... dan ben ik maar opzoek gegaan naar een goei degelijk en sgoon vwke dat is dan een vw golf 2 geworden 1800cc madison versie wat hier nog gaat aan veranderen: verlaging, velgen, installatie, keuring, ... greetz |
|
||||
|
||||
welkom,gaaf dat dakrek op je ibiza
golfje ziet er zo nog netjes uit,misschien een poetsbeurtje?
|
|||
|
|||
Quote:
merci ja da dakrekje heb ik niet meer maar misschien voor het golfke rondkijke ... enja ik heb de golf sinds dinsdag avond enja na het werk deze week nog geen tijd gehad maar ... maandag is het verlof kan ik die is eindelijk kuisen hehe greettz |
|
||||
|
||||
Quote:
is wel wat leuks van te maken,succes ermee
|
|||
|
|||
Quote:
zeker en vast mercikes greetz |
|
||||
|
||||
Hey mario
Je ibi blijf ik super vinden Ben wel benieuwd wat je van de golf gaat maken maar zal vast goed komen Greetz Marc |
|
|||
|
|||
Quote:
hehe dank u marc ja momenteel zit ik met alles in men hoofd wat ik ermee zou doen maar eerst de keuring en al de rest ... greetz |
|
||||
|
||||
Quote:
blijf het wel in de gaten houden, succes alvast met de keuring en de ibi hou ik wel in de gaten op TI |
|
||||
|
||||
Dikke seat! leuke golf..maar die kan nog wel een beetje aandacht gebruiken
|
|||
|
|||
Quote:
hehe mercikes ja volgend jaar staat hem heel goed nu eerst de ibiza greetz |
|
|||
|
|||
ik kan nu kiezen tussen 3 verschillende velgen 8-)
kheb weer een setje erbij alle 3 de velgen: borbet a karmann king greetz |
|
||||
|
||||
Die Borbets zaten toch onder de ibiza? komt daar wat anders onder?
Kwa golf zou ik gaan voor de borbets of eens kijken hoe die kings worden als je ze polijst |
|
|||
|
|||
Quote:
ik heb 2 sets borbets a |
|
||||
|
||||
Zo doe maar duur zeg
Gelukkig want ik vind de ibi met die borbets er mooi bij staan dus gewoon zo houden |
|
||||
|
||||
Mooie ibiza heb je daar
|
|
|||
|
|||
Quote:
dank je wel greetz |
|
|||
|
|||
zo in januari wordt er alles mee gedaan
groot onderhoud, keuring, verlaagd, eventueel al velgskes leggen,... ik heb ondertussen al ander achterlichtjes geplaatst dankzij men maten en nieuw matjes foto's komen nog online endan heb ik een 4e set velgen bijgekocht ik mag ze in januari gaan ophalen het gaat over deze kbs velgen zeg maar wat je ervan vind greetz |
|
||||
|
||||
die zijn vet
gaat erg mooi staan denk ik,aparte wieltjes
|
|||
|
|||
Quote:
jup dank je wel greetz |
|
|||
|
|||
en weer een update
men uitlaatje is eindelijk aangekomen kmoet hem enkel proper maken met polish en voor de rest na de keuring (met het plat smijten van de auto) wordt deze erondergehange greetz |