|
|||
|
|||
Mk1 1.1---> 1.8 16v
Hallo,
ik ben Michel Modderman 23 jaar en kom uit Ten Boer (groningen). Ik ben werkzaam als onderhouds monteur/lasser. via dit forum wil ik jullie op de hoogte houden van mij golf 1 project. Hierbij de eerste foto''s Dit was het enige roestplekje van de hele auto. De achterbank eruit. De 1100cc motor die het met nieuwe benzine en nieuwe accu na 10 jaar stil staan meteen aanging Achterbumper eraf. Deurbekleding eruit. Interieur eruit. Voorruit gedemonteerd. Helemaal kaal. Last edited by MM Designs MK1 : 14-04-2011 at 18:39. |
|
||||
|
||||
Leuke auto! Schuur vonst? omdat er nog oude kentekenplaten opzitten. Succes ermee! Ik wist niet dat een GTS met een 1100cc geleverd was..
Welke kleur word ie uiteindelijk?
|
||||
|
||||
Welkom! Weer een Groninger erbij
Leuk Golfje! Denk dat het geen echte GTS is...die waren toch wit en hadden toch een BBS kit? Misschien alleen de striping ervan? Plannen klinken goed....16V in zo`n MK1 is echt heerlijk. Bij jou in `t dorp rijdt/reed ook een blauwe MK1, witte velgen en 16V uit een Scirocco....vreselijk snel dat ding
|
||||
|
||||
Mooie striping, !
Is geen echte GTS, die zijn origineel alleen in het wit met een BBS-kit en een "bigblock" motorblok geleverd...
|
|||
|
|||
Quote:
Ja klopt achter in het hoekje van een schuur en via via aangekomen weet niet ik twijvel nog een beetje donker grijs metallic of licht blauw metallic? |
|
|||
|
|||
Quote:
dankje ja klopt die is hier nog steeds aanwezig. dat is ok een mooie auto |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Van 40 pk naar 140 pk..
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ja leuke v erbetering tog |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
wordt een mooie en snelle wagen dat! komt die gts striping ook weer terug? Zag er mooi uit namelijk!
|
|
|||
|
|||
[I]nee komt er niet weer op is allemaal kapot gegaan met eraf hale :S
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Goed Bezig!
|
|
||||
|
||||
mooi project, je pakt het grondig aan. ben zelf met soortgelijk iets bezig
persoonlijk zou ik wat kleur betreft voor grijs gaan ipv lichtblauw. succes !!
|
||||
|
||||
mooi project
|
|
|||
|
|||
goed bezig hier , heb je de motor nou gespoten incl distributieriem?
Geen zin gehad om alles netjes los te halen ? Verder lekker bezig zo |
|
||||
|
||||
Quote:
aan de griptang op het tandwiel te zien is ie bang dat ie verdraaid ma idd lekker bezig hier!
|
||||
|
||||
Gaaf project! Heb nog altijd de stiekeme hoop zelf aan iets dergelijks te kunnen beginnen.
|