|
|||
|
|||
Golf 5 met bbs rs !!!!!
|
||||
|
||||
staat goed!
|
||||
|
||||
Staat zeker goed, maar wel kleine wieltjes zo, paar maatjes groter zou beter zijn...
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Problemen met aanlopen van de as tegen het chassis, draagarmen 2mm van de grond, abs problemen, tellers kloppen geen k*t meer van enz enz enz
I'd HIT IT TWICE |
|
||||
|
||||
Ik vind ze ook echt te klein. Maar misstaat niet ofzo
|
|||
|
|||
die dingen staan onder elke waterkoker van vw goed..
|
|
||||
|
||||
Je hebt deze toch ook in 17 of 18 inch? Vind het wel geinig, maar vind een setje audi RS4 velgen ofzo vetter (zoals de "wintervelgen" (bitch; wintervelgen.. ) van Kevin z'n Golf)
|
||||
|
||||
Je kunt ze gewoon van me kopen hoor Go0s dan zijn het geen "winter" velgen meer
|
|
||||
|
||||
voor 15 en achter 16 zou wel mooier staan
|
|
||||
|
||||
Quote:
is toch 17" of nie ?????????
|
||||
|
||||
Teller kan je toch wel bijstellen ofzo?
En dat alles aan de grond ligt schijnt met oude auto's ook geen donder te interesseren. Ik vind het voor zo'n auto als de 5 minder erg dat ie over zijn buik schuift dan voor een oude kever of mk1. Die 5 wordt nog nieuw gemaakt dus eentje meer of minder maakt niet uit. En het staat eigenlijk wel erg goed, juist omdat ze zo klein zijn!
|
||||
|
||||
Die signaal puls voor je teller kan je inderdaad aanpassen.
|
||||
|
||||
en de abs/esp dan? de afwijking lijkt me meer dan 10% vind het nog knap dat ie met zulke kleine wieletjes zo goed de wielkasten kan vullen
Met een golf 4 kan dit niet zonder een stuk uit je frame te halen... dan nog lig je al heel snel met je draagarmen op de grond |
|
||||
|
||||
Sorry ,maar het ziet er echt niet uit,mischien in 18" dat het beter staat maar dit ziet er NIET uit.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, misschien leuk voor onder de kever Tis trouwens een amerikaanse golf, daar kijken ze toch nergens naar. En ABS en ESP is daar al grote luxe, dus ze merken toch niet of het nu werkt of niet
|
||||
|
||||
Veelste kleine velgen. Staat nu voor geen meter.
Wiebrand
|
||||
|
||||
Ik vind het geen porum. Veel te klein.
|
|
|||
|
|||
voor abs is er helemaal geen afwijking... hij denkt alleen dat je harder rijd als je in werkelijkheid gaat, maakt geen donder uit
wel mooi trouwens! |
|
||||
|
||||
kvind het wel mooi!
|