![]() |
|
||||
|
||||
![]() MAG DICHT, LIGGEN OP DE IJZERSCHROOT
Het betreft hier een setje zender velgen. 16" 7.5J breed ET35 steek 4*100 Banden 2 x Continental Contisport 195-45-16 2 x Toyo 195-45-16 Nieuwe foto's Geen flauw idee welk type het is. Zijn van een neef van me. Hebben onder zijn MK3 gezeten. Harten zijn ooit gespoten in de kleur van de wagen en de randen waren gepolierd. Lak van de harten komt er hier en daar een beetje af van het liggen. Zouden eens een goeie poetsbeurt kunnen gebruiken. Zijn wel recht en hebben nooit een accident gehad. Lichte stoepschade. Bandjes zijn niet super meer maar nog wel redelijk voor gebruik. 1 Naafkapje mist. Vraagprijs 250€ of een bod. Af te halen regio Essen Belgie tegen de grens roosendaal/Breda. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Who am I? => Me I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car. Last edited by Jel Golf 2 GTI : 04-04-2012 at 06:31. |
|
||||
|
||||
![]() Jelle, je text klopt niet
![]() op de foto zie ik 7.5 J
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Goed opgemerkt ![]()
|
||||
|
||||
![]() Niemand die iets wil ruilen??
Desnoods met opleg van mijn kant. Of een goed bod mag ook steeds. Beginnen in de weg te liggen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
up