|
|||
|
|||
VR6 op 5 poten
Dag mensen,
Het volgende probleem: Cylinder nr. 4 van mijn VR6 krijgt geen vonk. -Nieuwe bougie geprobeerd -Andere bougiekabel geprobeerd, dan werktie ook niet -Bougiekabel van nr. 4 op andere bougie gezet en werkt dan gewoon Dus de bougie + kabel zouden op zich goed moeten zijn. Wat is het dan wel? 't is een '93 VR6 met dis onsteking... iemand die me kan helpen? of ga ik hem morgen naar de VW-dealer brengen? |
|
||||
|
||||
zal dan waarschijnlijk je dis gedoe zijn(rechthoekige blok waar de kabels opgaan), kost rond de 360/400 euro via VW, (heb ik nagevraagd, die van mij zal ook ooit kapot gaan)
|
|||
|
|||
:shock: wtf
Mooi klaar mee dan... zit niks anders op heh |
|
|||
|
|||
oeps
|
|
||||
|
||||
Ik denk dit hoor, misschien is het iets anders hoop ik voor je! succes ermee en houd ons op de hoogte
|
|||
|
|||
Dank je en zal ik doen.
Pff heb die auto elke dag hard nodig.. school is 80km rijden! Moet dus morgen eerst auto regelen |
|
||||
|
||||
wel gekeken of ie vonkt ? werkt de injector nog?
|
|||
|
|||
alles vonkt behalve nr. 4... terwijl de bougiekabel toch goed is
|
|
||||
|
||||
Maar heb je de bougie eruit gehad en gekeken of ie vonkt ? das een heel ander verschil dan bougies omdraaien en kabels omdraaien.
|
||||
|
||||
precies dennis
|
|||
|
|||
ja gedaan, heb ook verschillende bougies geprobeerd maar geen een vonkt...
|
|
||||
|
||||
Kunnen wij lezen Dennis en Marco...?
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
als de injector niet werkt geeft de computer geen signaal naar de bobine.....maar waarschijnlijk zal 1 van de spoelen in de DIS kapot zijn.
|
|||
|
|||
Quote:
Jep dat is hem, had auto vanmorgen om 8 uur weggebracht naar de vw dealer, om 1030 belde ze al om te bevestigen dat het de dis was.. hele blok moet vervangen worden en das incl. uurloon 405,- morgen istie weer klaar.. Smak geld maar goeie service! |
|
||||
|
||||
Mooi....dat is het nadeel van "6 bobines in 1 gegoten stuk plastic"...jep het is een smak geld...maar "beter duur als niet te koop"
|
|
||||
|
||||
Hahaha, was me vermoeden dus toch goed
|
||||
|
||||
is het in iedergeval wel weer goed mag ook wel voor 400 euro
|
||||
|
||||
ja kijk een bij hs autoparts daar zag ik er laast nog een liggen
|
|||
|
|||
ach ja, ben blij dattie het weer goed doet.. bij ontsteking heb ik toch wel iets van.. laat maar ff doen!
Hoorde dat het idd niet zoveel werk was en dan had ik in princiepe wel goedkoper zelf zo'n ding kunnen kopen jah.. :-( maar hij doet't weer! Iedereen iig bedankt voor het antwoorden!
|
||||
|
||||
Wat kostte het nou?