|
||||
|
||||
Diverse setjes 4x100 velgen (13"/14"/15")
Velgenopruiming!
16" MINI Cooper staal 4x100, met goede winterbanden Zie: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=97404 425 euro 13" ATS velgen 4x100, 5J Lijken op Golf 1 GTI velgen Voorbeeld onder auto: 100 euro 90 euro 14" Stalen velgen (2 stuks) 4x100, met 2x goede zomerbanden 40 euro Velgen zijn af te halen in Rotterdam of eventueel regio Doetinchem (GLD). Last edited by Skeez : 25-06-2012 at 10:46. |
|
||||
|
||||
fotos van de velgen zouden wel handig zijn
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb er een paar toegevoegd. De rest komt als de garage weer wat begaanbaarder is. |
|
||||
|
||||
Update: De 15" Opel velgen zijn verkocht.
|
|
|||
|
|||
beste Skeez,
ik heb interesse in de 15'' sebring g60 velgen. ben je nog in het bezit van deze velgen? aangezien ik niet heel veel op het volksforum zit, zou het mooi zijn als je me of mailt (ronaldcorstens@hotmail.nl) of belt (06-46116262) mvg Ronald Corstens |
|
||||
|
||||
de intra's, hebben deze stoeprandschade?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ze zullen best iets hebben, maar volgens mij viel het mee. Ik kan het helaas nu niet checken omdat ze nogal ingebouwd liggen... |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben even wezen graven; minieme stoeprandschade. De set is wel ooit eens overgespoten, voor het mooie kunnen ze een nieuw laagje verf gebruiken, of polijsten natuurlijk |
|
||||
|
||||
15" Pirelli velgen en een hoop nieuwe foto's toegevoegd
|
|
||||
|
||||
Hoe zijn de banden op die Sebrings ??
|
|
||||
|
||||
Quote:
Rond en zwart, maar ook oud en matig profiel, dus aan vervanging toe. |
|
||||
|
||||
Da meen je?? Zie PM
|
|
||||
|
||||
Sebring velgen verkocht aan R.icky
|
|
||||
|
||||
Wat prijsverlagingen
|
|
||||
|
||||
FPS Scorpion velgen verkocht!
Heb ook nog 16" New Mini Cooper staal met goede Dunlop winterbanden: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=97404 |
|
||||
|
||||
intra velgen
heb je bij de intra's de centre caps er ook bij? zijn ze met banden? zo ja kan het ook zonder?
gr haakie
|
||||
|
||||
Quote:
Hallo, centre caps heb ik er niet bij. Zitten 185/60/14 banden op. Ik kan niks met 14" banden, dus het liefst compleet. |
|
||||
|
||||
De 15" 6J FPS Pirelli velgen verkocht!
|