|
|||
|
|||
Rotte bodem
Ik heb pasgeleden een gat ondekt in de bodem van mijn Golf.
Nu wil ik dit natuurlijk zo goed mogelijk repareren. Als eerst dacht ik aan uitslijpen en een plaatje in lassen, omdat dat het minste werk zou zijn. Nu heb ik me laten vertellen dat ik beter een hele "nieuwe" bodemplaat erin kan zetten. Heeft iemand hier ervaring mee. Misschien wat tips hoe het het beste aan te pakken. Ohja, dan heb ik natuurlijk ook de bodemplaat/-platen nodig. Mischien dat iemand die nog heeft liggen? Of waar te halen zijn (sloop is denk ik niet zo handig). |
|
|||
|
|||
www.artaparts.nl
Die hebben vloerplaten Gewoon het rotte eruit slijpen Dan van de nieuwe het zelfde afslijpen Heb je gelijk het goede profiel erin Last edited by golf mkII 16v : 21-03-2012 at 19:44. |
|
|||
|
|||
bodem plaat delen zijn dacht ik te bestellen op
een site weet zo niet welke... maar dat zal iemand hier vast weten
|
|||
|
|||
Oh, ok.
Ik heb gekeken bij www.artaparts.nl maar daar hebben ze helaas geen vloerplaten vor mijn golf . Iemand anders nog een site? Thnx! |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Hangt een beetje van de grote van het gat af maar ik hat er gewoon een plaatje in gelast.
Het rotte deel ruim uitsluipen en netjes op maat een plaatje er in maken. Piece of cake. |