|
|||
|
|||
ManusG40
hoi allen
ik zit al jaren op dit forum en heb al meerdere vwtjes gehad het begon bij een polo uit 89' 1.3 daarna kwam er een polo g40 uit 92' toen was het tijd voor een caddy uit 85' toen 2 x een gti mk2 te hebben gehad uit 92' heeft me vriendin een gti mk3 gekocht uit 95' toen samen maar een golf mk4 gekocht 1.9 tdi 90 pk uit 98' van deze golf hebben we 3 jaar plezier gehad maar toen kwam het super mooie nieuws we zouden een kleine krijgen dus de 3 deurs golf 4 eruit en een passat uit 98'gekocht 20v dit was de grootste flop auto die je kan bedenken dus die weer na 4 weken verkocht en een passat 1.9 tdi station gekocht gechipt en al zeer mooie passat alleen me nu inmiddels vrouw kon daar toch niet lekker mee rijden dus gekeken naar een slag kleinere auto maar wel een praktische ivm baby op komst de auto gevonden een golf variant vr6 syncro en dat is hem geworden vol leer alle luxe die je maar ken bedenken en zeer snel (wolf in schaaps kleren ) de perfecte gezinsauto nu wil ik verder niet aan onze gezinauto hobbyen dus maar op zoek gegaan naar een zo standaard mogelijke corrado vr6 en ook die gevonden inmiddels ben ik papa geworden van een schitterende dochter JOY hieronder wat fotos dus nu staat er 5.8 liter aan vwtjes voor de deur haha corrado probeer ik zo veel mogeljk origineel te houden er zit een recaro interieur in elektrisch schuif kantel dak elektrische ramen spoiler die gewoon nog werkt met knop en op snelheid gr fam Teunissen (arjan bianca en joy) |
|
||||
|
||||
Van de golf variant vr6 syncro hebben ze er niet veel gemaakt.
Ik heb hier zo'n zelfde exemplaar staan, deze word momenteel omgebouwd naar golf 5 r32 4 motion gr ruud |
|
|||
|
|||
ja klopt ik hoorde iets van 4 in nederland
maar weet ik niet zeker deze is ingevoerd maar hij rijd echt super en niemand gelooft je dat het een vr6 syncro is haha |
|
||||
|
||||
Zo'n vr6 syncro is echt super! Zo één wil ik ook nog wel eens als hobbyauto ............
Aleen krijg ik devrouw niet zover ,we hebben al 2 Mk3 variant's Wel een leuke combi zo ,met 2 vr6én
|
|||
|
|||
ja die syncro is echt een heerlijke auto
en me vrouw vermaakt zich er prima mee haha die is wel van de stoplicht racejes al die raar kijkende gti rijdertjes |
|
||||
|
||||
welkom kerel
jij bent een goede sponsor van de belasting en de pomphouders maar wel mooi 3 vr6en voor de deur en die corrado origineel maken is de moeite waard alleen zou ik de velgen wisselen denk dat de corrado ten goede k0omt succes man
|
|||
|
|||
haha zijn er 2 hoor haha
wielen zijn juist omgewisseld kocht de corrado met die zwarte wiele maar dat stond absoluut niet haha corrado is volgends mij al zo goed als origineel op de booskijker na en een sticker op het tank klepje er zit zelfs nog zo cassette houder in maar ben een goeie voor de belasting ja rijd niet veel met prive autos heb ook nog een t5 van de baas waar ik prive mee mag rijden wat ik wil zonder bijtelling |