![]() |
|
|||
|
|||
![]() Na het ombouwen van mijn golf heb ik ook de 16inch velgen van de donor eronder geknald. Dit ging niet helemaal goed, want die liepen aan. Schroefset omhoog gegooid, maar ook toen liep het aan.
Totdat we ons ineens realiseerden dat ie nu breder was geworden en de wielen dus ook verder naar buiten zijn gekomen. Aangezien vriendlief een MKIII variant heeft en al vanaf het begin op die velgen zat te azen heb ik hem maar blij gemaakt met die velgen en heb ik mijn eigen oude er weer onder gegooid. Om tot de ontdekking te komen dat ie nog niet naar beneden kan, want hij is nog steeds even breed na de ombouw en ook deze velgen gaan dus aanlopen als ik 'm in de oude stand terug zet. Wil er met de tijd toch andere velgen onder hebben en dan wil ik 'm ook weer naar beneden hebben. Zijn er hier mensen die een soortgelijke ombouw hebben gedaan en die tegen hetzelfde probleem aan zijn gelopen? Zoja welke ET waarde van velgen hebben jullie er toen onder gegooid? |
|
||||
|
||||
![]() Het subframe past gewoon, de draagarmen zijn langer van een golf 3, maar je kunt gewoon je golf 2 draagarmen overzetten.
Ook rekening houden met de lengte van je stuurarmen! |
|
||||
|
||||
![]() Zou de aandrijfassen ook even niet vergeten.
![]()
|
|||
|
|||
![]() ok, maar die heb ik dus niet meer. Kan uiteraard wel op de sloop gaan kijken.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo .
idd golf 3 is perkant rond de 20 mm breeder .. dus dat gaat niet goedkomen .. eigen draagarmen onder golf 3 sub knallen ,,aandrijfassen kun je ook van caddy 2 tdi of seat ibiza gebruiken die zijn kwa lengte gelijk , dan staat hij weer netjes op zijn pootje,s succes ermee .. vrgr gooigolf |
|
|||
|
|||
![]() ik heb ook alles golf 3 onder mijn 2 en ik heb et43 en voor heb ik 195 banden en heb met uitlijnen mijn camber scheef laten zetten en hij is nog redelijk laag ik ga in de toekomst wel naar 165/50/15 banden dus dan kan hij weer zakken
gr roger en succes |