|
|||
|
|||
bartflair
Hallo allemaal,
Na een tijdje afwezig te zijn geweest, leek het mij zo netjes me opnieuw voor te stellen. Ik ben Bart van der Does, 22 jaar oud en ik woon in Woubrugge. Van 03-2012 tot 01-2013 in deze Flair gereden: Hierna voor een BMW e30 gegaan, geweldige auto's ook maar niet echt zuinig helaas (nogal duur als je 1500 km per maand rijdt). Twee van deze auto's gehad waaronder een 318i en een 318is touring. Hiernaast ook nog in een aantal Panda's gereden, de laatste tot eind maart dit jaar was een 1.1 Young van 2001. Helaas bleek deze auto zo rot dat hij niet meer door de apk zou komen. Dan toch maar weer nadenken over de Golf 2, maar dan wel een diesel. Het nieuwe belastingplan schrikte eerst ook mij af, maar na enkele rekensommetjes tot de conclusie gekomen dat vanaf zo'n 800 km per maand een Golf 2 diesel al goedkoper is dan een Panda! Zodoende weer een Golf, en ditmaal een witte (wederom) van 1986 met een 1.9 SDI van een caddy ingebouwd. Last edited by bartflair : 29-04-2014 at 22:07. |
|
||||
|
||||
Cool, een flair! Is het interieur ook nog origineel flair?
Wat betreft de olie zou 10W40 wel kunnen, maar ik pak persoonlijk altijd 15W40 halfsynth.
|
||||
|
||||
welkom,ik ben ook wel benieuwd of het nog een complete flair is.......
over die olie,je kan idd beter 15w40 gebruiken.
|
||||
|
||||
Welkom op VF!
Mooie wagen heb je
|
|
||||
|
||||
Welkom, even de bumper zwart maken en dan oogt t meteen al heel anders.
|
|||
|
|||
He jongens,
bedankt voor de leuke reacties het interieur is ook nog helemaal flair, zal wel een paar fototjes maken, maar het kan wel een opknapbeurtje gebruiken! En idd de bumpers, ik heb bij de action al wat bumperzwart gekocht, misschien vanmiddag maar even doen, heb nu toch weekend |