|
|||
|
|||
hallo ff voorstellen
hallo ik ben nieuw hier een mooie site
zal ook ff een foto van mijn caddy posten. hij is nu wel weer wat veranderd. stukie lager etc. zal snel een keer een foto plaatsen hoe hij er nu uitziet. |
|
||||
|
||||
welkom, mooie ride goed begin is het halve werk
|
|
||||
|
||||
nette caddy! welkom!
|
||||
|
||||
welkom! nette caddy..
|
||||
|
||||
welkom! mooi caddietje!
|
|||
|
|||
Quote:
ja orgineel tdi. met andere chip en filter dat wel is nu al regelmatig leuk bij stoplichten |
|
||||
|
||||
Welkom,
Velgen lijken erg goed onder de caddy !!!! En hij is ook lekker laag !!! Grtz.............. LRR Ps: Hou ons (met foto's) op de hoogte aub !!
|
||||
|
||||
Ziet er mooi uit. Bij Porsche in Leusden werkt ook een jongen met een blauwe caddy en die rs4 eronder... staan echt goed die hoepels.
|
||||
|
||||
leuke caddy!! keep up the good work
groetjes bas |
|
|||
|
|||
Leuke caddy,
Volgens mij heb ik die wel eens vaker gezien |
|
|||
|
|||
Quote:
ja klopt dat ben ik is de wereld weer klein |
|
|||
|
|||
Quote:
hey die stein jij ook hier.. |
|
||||
|
||||
hahah dit formum begind steeds beter te worden op het caddy gedeelte.
Als er een komt komen er meer. Mooie caddy hoor. wat is het 17 inch"" hoe heb jij hem verlaagd van achteren? geen probs met zware last? gr ben |
|
|||
|
|||
Quote:
ja idd 17" voor schroefset achter speciale bladveren [duitsland] en schokdempers. heb wielranden omgerold. en nee geen enkel probleem met belading |
|
||||
|
||||
blijft vreselijk gaaf zo een caddy...
mooie wagen man...
|
||||
|
||||
bij ons rijd er een zilvere rond met xenon en 4 cm grondspeling...keertje stickertje onder zijn wisser douwen.
mooie caddy! |
|
||||
|
||||
Strakke bak man! Die wielen en de verlaging zijn precies goed! Blijft leuk zo'n caddy!
|
||||
|
||||
Erg nette caddy hoor, begin ze steeds leuker te vinden
|
||||
|
||||
Jammer dat de meeste caddy's (ook al zijn ze superstral en supergaaf) gewoon worden gebruikt om spullen mee te vervoeren! (das ook het nut van zo'n auto, snap ik wel...Maar beschadigingen en alles....
Kan wel, maar als je er soms achterin kijkt....Das dan weer jammer!
|
|||
|
|||
Quote:
maak een keertje een foto als je wil ben benieuwd |