|
|||
|
|||
Mk2 20VT + kapotte koppakking!
|
||||
|
||||
Hee dat is toch de MKII van die forummer op VW Forum...Doompie ofzo?
Blok ligt er volgens mij al jaren in. Geen geld voor zo`n Golfje..
|
||||
|
||||
geen geld........
|
|||
|
|||
is idd geen geld, nieuwe koppakking d'r tussen en je hebt weer lol voor 10!
|
||||
|
||||
Er is vast meer aan de hand, ding stond maanden geleden ook al te koop, toen voor meer, maar blijkbaar wil nu ook niemand dat ding hebben.
|
|
||||
|
||||
kapotte koppakking heb je niet zomaar voor elkaar, helemaal niet met een standaard AUQ blok... zegt ook wel wat over de te verwachten staat van de rest van de motor
|
|||
|
|||
Volgens mij was dit ook een forumer.
Eeuwig zonde dat die iemand de half gespoten bumper eraf getrokken heeft die de auto ooit had. En misschien mankeert de auto inderdaad wel iets iets meer. Maja hij is niet duur, dat iemand die er verstand van heeft. 20vt onderdelen zijn tegenwoordig niet meer zo heel duur hoor Last edited by arthur : 17-03-2012 at 11:34. |
|
|||
|
|||
als ik zie hoe het ingebouwd zit zal de rest ook wel niet veel soeps zijn
|
|
|||
|
|||
ik ben een leek in die dingen, maar leg eens uit.
zit de motor er zo slecht in dan? ja... ik zie hoop slangetjes en toestanden die blijkbaar verkeerd zitten!
|
||||
|
||||
zo slecht zit ie er niet in hoor.wel een beetje smerig onder de kap,maar ik zie geen ducttape,zakken tiewraps oid dus valt mee.
|
|||
|
|||
je moet trouwens ook niet iedere dag onder de motorkap kijken!
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
kan ook gewoon een kapotte warmtewisselaar zijn.
|
|
||||
|
||||
vind het anders echt een dik golfje! leuke motor en nette prijs.. hier moet toch wel weer wat moois van te maken zijn
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Quote:
Die gaan inderdaad vaak kapot bij de vag groep |
|
||||
|
||||
AL hang je er een standaard blok in is het al leuk, of "even" een andere 20 vt. In principe is het 1 op 1 omwisselen.
|
|
|||
|
|||
De informatie die erbij vermeld staat klopt niet... Volgens de tekst zit er een K04 inlaat van een APX in, maar op de foto is toch echt een inlaat met gasklep aan de bestuurderskant te zien(en dat kan NOOIT een APX zijn)..
|
|
|||
|
|||
precies klopt eea niet ziet er ook niet uit
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb zelf ook een ander inlaatspruitstuk op mijn 20VT klopt ook niet met de motorcode en een gasklephuis met kabel i.p.v.drive by wire.kun je toch gewoon verwisselen? |