|
|||
|
|||
lambasonde MK2 kat 16v pl
wegens terug inbouwen kat nog nodig een lambdasonde ga hem er voor de sier eraan maken omdat er nu een kr blok inligt en die dus waarschijnlijk niet de aansluitingen voor een kat met lamba sonde heb... maar zo zonder kat word hij zoiezo niet goed gekeurd en als ik het zou doen lijken of het goedzit gaan ze hem er doorheen halen
mailen mag naar brounys@hotmail.com of pm Last edited by brounys : 04-03-2012 at 12:22. |
|
|||
|
|||
was nog ff aant zoeken en zoek dus voor duidelijkheid alleen lambdasonde voor 16v pl kat.. maakt de advertentie wat makkelijker
|
|
||||
|
||||
Zonder kat en lambda wordt die echt wel goedgekeurd.
Codes op kenteken zijn niet meer van belang. En zonder kat en lambda mag je 3,5% hebben.
|
|||
|
|||
weet jij waar ik da officieel kan vinden..? want als da zo is danne laat ik hem er zoiezo vanonder
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Rallyegolfg60(vorige eigenaar) zegt:
weet je nog bij de overschrijving van de auto dat ik je een formulier heb gegeven van de rdw met uitdraaien van hoe en wat met de CO ivm de APK keuring? zit als het goed is tussen je papier. er hoeft geen KAT te zitten als er geen aansluiting is van een lambda en mag de auto tot 3.5% heb zoals hierboven ook al beschreven. |
|
|||
|
|||
ligt hier iets wat je zoekt? weet het niet zeker namelijk |