#1
|
|||
|
|||
afn onderblok
Ik heb een AFN motor waarvan een uitsteeksel waar de stuurbekrachtigingspomp aan bevestigd wordt is afgebroken (gietijzer..)
Nu heeft iemand een onderblok voor mij die er precies hetzelfde uit ziet, alles komt overeen zover ik kan zien / meten. Enkel aan de buitenkant staan er wat cijfers op het blok die afwijken maar aan de achterkant staat een lang nummer dat eindigd op 3B ofzoiets, ik kan het niet goed zien.. is dat het nummer wat op beide blokken hetzelfde moet zijn? Ik heb ook al eens op ETKA gekeken maar als ik daar het nummer van het onderblok bekijk van de AFN wijkt deze af van andere onderblokken.. kortom, hoe kan ik zeker weten dat ik dit onderblok kan gaan gebruiken met mijn AFN motor? |
#2
|
|||
|
|||
niemand?
|
#3
|
||||
|
||||
Is het een motor die in de lengterichting geplaats is?
Dat is een verschil wat tussen onderblokken bestaat. Verder zijn er weinig onderlinge (uiterlijke) verschillen tussen de TDI motoren uit die tijd volgens mij. Ik heb nog een 1Z onderblok uit een audi 80 (lengterichting) dat weg kan. Weet alleen niet of je als vervanging van je AFN een 1Z wilt.
__________________
1988 T3 Hoogdak postbus -> westfalia 2005 Prius |
#4
|
|||
|
|||
Dat weet ik niet, hoe zou ik dat kunnen controleren?
|
#5
|
||||
|
||||
Oh, geen idee waar de motor uit komt? Heb je wel een project waar ie in moet komen?
De spruitstukzijde van een lengterichting blok zit er zo uit Onderop helemaal geen bevestigingspunten, dwarliggers hebben dat wel!
__________________
1988 T3 Hoogdak postbus -> westfalia 2005 Prius |
#6
|
|||
|
|||
Golf 2 komt hij in, mijn blok ligt dwars.
|
#7
|
|||
|
|||
Het gaat mij ook meer om de verschillen in het blok zelf.. of die anders zijn.
|