|
|||
|
|||
Deuk stalen velg repareren omg Den Haag
Afgelopen zomer heb ik een originele set stalen velgen voor mijn '76 Passat opgeknapt. Helaas heeft mijn vriendin het voor elkaar gekregen een deuk in een van de velgen te rijden op een stoepje. Het valt enigzins mee, maar duidelijk is wel dat het niets goed is om mee door te rijden.
Omdat het vrij lastig te vinden velgen zijn zou ik hem graag laten repareren (heetstoken en uitrollen ofzo?). Ik heb alleen geen idee of en wie dit kan. Iemand tips of een adresje in de omgeving Delft / Den Haag? |
|
||||
|
||||
Stalen velg kan je meestal gewoon koud terug meppen, hoe erg is het?
Als je een foto hebt..... Wat ik altijd deed in de garage is even inspannen op het bandenapparaat, 2 hamers, 1 bankhamer, 1 moker. De bankhamer met de spitse kant in de rand van de velg op de deuk en met de moker achterop de bankhamer, werkt bijna altijd
|
|
|||
|
|||
Quote:
Bedankt voor de tip! Ik zie het alleen niet zo zitten er zelf op te rammen haha. Ik moet de velg sowieso wegbrengen om de band eraf te halen. Ik zal morgen even een foto maken van de velg. |
|
|||
|
|||
Hij is gefixed! Precies zoals je zei alleen gebruikte de garagist een koperen hamer. Ziet er weer prima uit, nu alleen nog even bijspuiten en ze kunnen er weer onder.
Dit is dus duidelijk de manier om stalen velgen te fixen die de stoep een kusje gegeven hebben! |
|
||||
|
||||
Quote:
Zijn die nog niet gevorderd door Den Haag ? Prima dat ie gefikst is
|