#1
|
||||
|
||||
Verlagingskit met bijhorende papieren voor Belgische keuring
hallo,
Ik ben opzoek naar een verlagingskit voor mijn polotje nu het probleem is de keuring die moet gedaan worden en de nodige attesten die nodig zijn ik heb zelf al aan het zoeken geweest naar kitjes heb eentje van TA Technix gevonden maar dit is in een Duitse winkel en heeft dus geen GOCA certificaat is hier een oplossing voor ? (buiten kopen in belgie zelf) en is het mogelijk om deze zelf te plaatsen en toch aan een montage bewijs te graken ik wil het zo goedkoop mogelijk houden aangezien ik student ben. alvast bedankt |
#2
|
||||
|
||||
Goca attest zit normaal ook bij duitse verlagingsveren/schroefsets/...
Montage attest zal iets moeilijker worden. Sommige garagisten "geven" er 1 voor de prijs tussen 50€ en 75€. Dit wil nog niet zeggen dat je in orde bent met de keuring. Want op de keuring doen ze een geometriemeting en daar zijn ze best streng op. Meestal is het een hoop gezeik hier in Belgie. Ik rij steeds met orginele veren naar de keuring. (kost je een paar uurtjes werk) En na de keuring terug de verlaging eronder. Of het legaal is of niet laat ik in het midden.
__________________
Who am I? => Me I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car. |
#3
|
||||
|
||||
Quote:
ik doe dit ook hoor, ik heb ook een ta technix steken onder mijn polo deze is wel een vaste set buite de achterste zijn regelbaar me die clipsen.. kheb een poging gedaan voor door de keuring te raken en da lukte niet... want de vonden de nummers niet op de spiralen. en blablabla... nuja rondrijde met verlaagd voertuig zonder de attesten of niet aangegeven op de keuringkaart. kan voor veel problemen zorgen. bij mijn dagelijkse auto zijn geen attesten of papieren van de verlaging omda deze voor die wetsinvoering verlaagd was dus was dat niet nodig mvg |
#4
|
||||
|
||||
mja, ik zou het graag legaal doen, omdat ik toch nieuwe vering moet kopen voor de achterkant. en anders zou ik 2 sets moeten kopen.
en de wielgeometrie is dat moeilijk om die terug goed te krijgen bij een polo coupe (86c 2f) ? dit is het probleem voor de moment en dit is dan ook de rede waarom ik ineens wil verlagen de bovenste ring van de veer is afgebroken en stak vast in de wielkast
__________________
polo 86c 2f 40kw/55pk =>huidig project Last edited by JR_berry : 01-03-2012 at 15:41. |