|
|||
|
|||
Vraagje Golf 1.
Hallo,
Ik ben nieuwe op dit forum, ik zal me eerst even voorstellen. Mijn naam is Bas en ik kom uit zeeland. Ik ben nu opzoek naar een golf 1 als dagelijkse auto, ben al bezig aan T1 Pick Up project Maar ik heb dus een golf gevonden, maar daar zijn een paar min puntjes aan. -hij zegt dat die niet naar zijn 1e versnelling kan, en dat dat komt omdat de versnellingsstand kapot is. is dit mogelijk? want als het iets aan de bak zelf is kan het nogal duur worden. -de verwarming werkt niet, en dat dit de zekering is. mocht dit het niet zijn is dat vast niet zo super duur om te maken? Ik hoor het graag! |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat ik even niet kan volgen: je bent aan een T1 bezig te restaureren/opknappen en vind een versnellingsbak late nakijken duur? Als dat allemaal al niets kan/mag kosten hoe begin je dan aan je T1? |
|
|||
|
|||
[B]Nou je zegt het goed, die T1 kost super veel tijd. Vol op alles aan het strak zetten nu.
Van de zomer moet die af zijn, dus heb op het moment weinig tijd. daarom vroeg ik of die dingen mogelijk zijn wat de verkoper zei. Dan kan ik er nu mee rijden en er aan beginnen als de pick up af is! thx |
|
|||
|
|||
Schakelprobleem kan het stangenstelsel zijn bij een 020bak
versleten of niet goed afgesteld Met kachel bedoel je de blower? Zo ja dan kan het een zekering zijn, de borstels of weerstand of de motor zit vast Niet te duur en vrij simpel op te lossen |
|
|||
|
|||
Bedankt, daar heb ik zeker iets aan!
Heb weinig ervaring met Golf 1. maar daar komt hopelijk snel verandering in! |
|
|||
|
|||
Is net zo simpel als een T1 [als je er een paar uitelkaar hebt gehaald]
|
|
||||
|
||||
Quote:
Tja maar als het iets kleins is vraag ik me toch altijd af waarom de huidige eigenaar er niets aan doet. En vooral als het ''een zekering'' betreft. Maar inderdaad al zou het geen zekering zijn, is het geen groot probleem.
|
|||
|
|||
Ja dat bedoelde ik dus precies, als je je auto wilt verkopen en voor 60 euro kan je (volgens hem) de 2 problemen oplossen dan doe je dat toch gelijk. zou ik doen dan teminste!
Dus ik twijfel nogal over deze. Iemand van jullie geen Golf mk1 diesel tekoop? Last edited by Baskeriz : 21-03-2012 at 22:41. |
|
|||
|
|||
Quote:
We zullen zien haha ! |