|
|||
|
|||
Aiyvae
Goedeavond,
Ik zal me ook eens gaan voorstellen, aangezien ik al een hele lange tijd aan het meelezen ben ipv posten Ik ben Patrick, 25 jaar en ik woon in Ede, verder al 7,5 jaar werkzaam bij DB Schenker in Ede. Het VW Virus opgelopen doordat ik opgegroeid ben met Golf GTItjes, BMW e30's en ander VAG spul, dat mijn vader vroeger had. Andere VW auto's die wij gehad hebben en waarvan ik op dit moment geen foto's kan terug vinden zijn o.a. Golf 3 VarianT, Golf 4 Variant TDI, Golf 2 GTI, Golf 3 GTI, Golf 4 Cabrio Na dat ik een paar jaar geleden mijn Arosa-tje de deur uit heb gedaan, heb ik vorige week de v5 van mijn vader overgenomen: Excuses voor de slechte kwaliteit van de foto's, zijn genomen met een Iphone waarvan de lens vuil van was Golf Mk1 GTI Golf Mk2 GTD Golf Mk2, geen idee wat voorn 'pakket' mijn vader hierop had zitten BMW 325i 'Hartge' Corrado G60 Veel plannen zijn er niet voor de v5, Aangezien ik er zit aan te denken om een 83' GTI of mk2 GTI volgend seizoen te kopen en deze te restaureren Hij gaat iniedergeval wel ietsjes omlaag aangezien ik 'em net iets te hoog op z'n pootjes vind staan. groetjes Patrick
|
|||
|
|||
Welkom hier
Maar ja je was er dus al een tijdje hahaha |
|
|||
|
|||
Klopt inderdaad, ongeveer al een jaar aan het meelezen tijdje geleden toch maar een account gemaakt echter nooit mezelf voorgesteld of gepost omdat ik toen dr tijd tijdelijk geen auto had