|
|||
|
|||
jetta2 deurlijst, dorpellijst, evt einddemper
ik zoek voor mijn jetta 5deurs
smalle deurlijsten (miss voorzien) dorpel lijst rechts. evt een nette sportieve(liefst dubbele pijp ) eindemper. laat het me weten. ps. het liefst in de omgeving van arnhem zodat ik het kan komen ophalen Vincent Last edited by vincent1988 : 11-02-2012 at 17:33. |
|
|||
|
|||
Quote:
Hey Vincent, Heb een paar gevraagde onderdelen liggen. * complete set Dunne Deurlijsten 5drs (GT) * Orginele acnhterdemper heb ik liggen Als je intreese hebt, dan kun je me mailen (nbell@live.nl) Vriendelijke Groet, Nick
|
|||
|
|||
je hebt mail,
advertentie aangepast, Ik ben niet opzoek naar een orginele einddemper maar naar een sportieve look\geluid. |
|
|||
|
|||
Ik ben inmiddels voorzien van de deurlijsten.
Bedankt Nick! |
|
|||
|
|||
Quote:
Hey Vincent, Heb je veel plezier gehad met uitpakken van je Cadeau? Ging je terug naar je kinderjaren? Veel plezier er mee. Groeten Nick
|
||||
|
||||
Ik heb deurlijsten van een 5-deurs en een originele Jetta GT 16v demper liggen. Is misschien geen Remus-geluid, maar ronkt toch wel mooi, vind ik.