![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te koop aangeboden,
Defect remset van XYZ 330mm 6 zuiger remklauwen. 1 klauw is defect 2 zuigers zitten vast. Nieuwe klauw kost €300 De remmen zijn dermate mishandeld door de vorige eigenaar dat ik ze niet meer kan gebruiken, en kunnen niet tot een overeenkomst komen dat ik ze maar weg doe voor stukken minder. Een handige hobby'er kan d'r misschien nog wat mee. Ik zoek gewoon plug and play... Remschijven 330mm 2 Delig 5x100, breedte 31,5 mm (nieuw 32 mm) Ferodo ds2500 nieuwstaat Goodridge remslangen RVS gevlochten. Brackets voor montage op fuse Klauwen zijn opnieuw gespoten Remmen passen op Golf 4, Audi a3, Seat ibiza, Audi tt, Seat Leon. €225 of een bod via PM ![]() ![]() ![]() Onderdelen af te halen in Baarlo of verzending ( Kosten voor de koper )
|
|||
|
|||
![]() Wat is de minimale velg maat??
|
|
||||
|
||||
![]() ik wil ze wel overnemen..zie PB
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by Richard : 22-02-2012 at 22:39. |
|
||||
|
||||
![]() Verkocht!