|
|||
|
|||
Gaat dit passen onder een MK4 Cabrio?
Kan een setje Borbet T wielen kopen.
16" 7,5J en 9,0J et waarde voor 30 et waarde achter 35 Zal dit gaan passen zonder problemen? Het gaat dus om een MK4 cabriolet uit 1999 welke 3cm is verlaagd dmv Eibach Springs Graag jullie tips en reacties |
|
|||
|
|||
makkelijk! (kort maar krachtig antwoord!)
|
|||
|
|||
Quote:
mooi niet . gaan 1 cm uit de wielkst komen achteraan . 9j et 25 is gelijk met de kast! |
|
||||
|
||||
@Chesneyy...Als et25 gelijk staat....zal et35 juist 1cm meer naar BINNEN staan...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
ja hoor dat gaat passen
moet geen probleem zijn mvg sjaak
|
|||
|
|||
Heb ze vandaag gepast en past heel goed hoor.
Staan er juist heel super onder. Heb nu nog mijn winterwielen eronder. Zodra het weer wat beter wordt zal ik ze monteren en even wat pics plaatsen. Iedereen bedankt voor hun reacties. Dus conclusie MK4 Cabby welke 3 cm is verlaagd. setje 16" 7,5J et30 voor 9J et35 achter Gaat heel mooi passen |
|
||||
|
||||
Foto ervan?
Hoe werkt dat met die veren? Mk4 van een bepaald bouwjaar kunnen toch veren van een KM3 onder? Vanaf welk jaar? |
|
|||
|
|||
Volgens mij zijn het inderdaad gewoon die van een MK3. Want het is eigenlijk een MK4 met een onderstel van een 3.
Heb gewoon bij Beterband.nl een setje Eibach besteld en ze weten precies welke eronder moet. Dan heb je het goed en garantie. Was met eronder zetten en uitlijnen ed..... nog geen 400 euro kwijt. Zal als het weer zomerbanden weer wordt even wat foto s plaatsen |
|
|||
|
|||
Heb ze er onder gehad maar vallen toch wat tegen.
Het kan wel maar dan moet er een schroefset onder en moet ie gewoon nog flink naar beneden. Ga nu op zoek naar een setje 17 of 18 inch. Dus de Borbets gaan in de verkoop Hmm misschien domme vraag maar hoe post ik pics? Last edited by vriande : 16-02-2012 at 23:00. |
|
|||
|
|||
Quote:
wat is nu 1 cm, en is dat dan niet de bedoeling dan? want wat heeft het nou voor nut om met 9j te gaan rijden die niet uitsteek! Dan kun je net zo goed met 7,5j rondom gaan rijden!