#1
|
|||
|
|||
gti 8v sputtert
zoals bovenvermeld sputtert mn gti, enkel op hoge toeren... wat zou hier de oorzaak kunnen zijn ? ontsteking vervroegen ?
alvast bedankt ! |
#2
|
||||
|
||||
Type motor
|
#3
|
|||
|
|||
Ja graag even het motortyppe, of bouwjaar
Het zou van alles kunnen wezen; electrisch, maar kan ook in de brandstof toevoer zitten. Gr, Ramon |
#4
|
|||
|
|||
Brandstoffilter al eens vervangen?
|
#5
|
||||
|
||||
elektrische of mechanische injectie?
motorcode? AL iets vervangen of is het de eerste keer. Rijd je dagelijks met de wagen of heeft hij lang stilgestaan.
__________________
Who am I? => Me I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car. |
#6
|
||||
|
||||
De mijne 8v gti ev heeft dit alleen als de als de tank ver leeg is,dan begint ie ook te stotteren bij 4000toeren ongeveer bij volgas.
Ik zou het zoeken in de brandstof toevoer. |
#7
|
|||
|
|||
motorcode op de distributiekap : pb 0188 135 of vind ik die in de koffer? hij heeft een lange tijd stil gestaan ja. Hoe weet ik of het mechanische of elektrische injectie is ?
alvast bedankt ! |
#8
|
||||
|
||||
Quote:
Dit had ik ook, pomp onder de auto vervangen toen. En proberen niet te ver leeg te rijden. |
#9
|
||||
|
||||
Quote:
Even een foto uploaden. Van de motor bedoel ik. |
#10
|
|||
|
|||
Quote:
Ja idd En mocht je hem hebben droog gedraaid die bosch pompjes zijn daar erg gevoellig voor als ze droog draaien kunnen ze zo kapot gaan. |
#11
|
|||
|
|||
hierbij enkele foto's, hij ziet er momenteel niet uit maar daar wordt aan gewerkt !
|
#12
|
|||
|
|||
hierbij enkele foto's, hij ziet er momenteel niet uit maar daar wordt aan gewerkt
http://imageshack.us/photo/my-images/16/dscn4823z.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/51/dscn4825i.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/403/dscn4824a.jpg/ |
#13
|
|||
|
|||
hopelijk kunnen jullie hier iets mee
|
#14
|
||||
|
||||
is idd een PB met elektronische ontsteking. (Digifant)
Links zit je luchtweger en boven op zit je fuelrail die op je verstuivers zit. Mechanische injectie (K-jet) heeft een luchtweger met 4 slangetjes naar losse verstuivers.
__________________
Who am I? => Me I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car. |
#15
|
|||
|
|||
en is dit een goed of slecht teken ?
|
#16
|
||||
|
||||
Quote:
maakt niet veel uit denk ik. Je gaat moeten kijken of je opvoerpomp in je tank niet kapot is, Je pomp onder je wagen en je drukaccumulator incl filter. Je fuelrail niet vuil is, je aantrekking van je verstuivers, je gasklep niet vuil is en nog werkt. Je diggifant comp kan ook stuk zijn,.... Ik persoonlijk heb liever mechanische injectie omdat dat allemaal mekaniek is die je moet nazien en geen elektronische (of weinig) problemen met zich mee brengt. Maar Digifant is ook te doen hoor, is alleen wat meer uitmeetwerk. Ik weet niet hoe handig je zelf bent. Maar ik zou al een beginnen met pompen ne filters na te kijken. Nameten of er overal stroom komt. In vraagbaken en op het net kun je wel vinden wat je moet uitmeten en wat voor waardes je moet hebben ivm met drukken enz... En hier opt forum is er ook genoeg over te vinden. In ieder geval veel succes
__________________
Who am I? => Me I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car. |