![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zo de GTI 1 is nu officieel weer op de weg
![]() Na 7mnd te hebben stilgestaan en er een motortransplantatie heeft plaatsgevonden is het weer zover.(vorige motor zei BOEMMMMM!!!!) Vandaag mooi ff wezen toeren in de GTI en genoten van het mooie weer en de aandacht van de terrasgasten ![]() Al met al is nederland weer een GTI rijker op de snelweg deze zomer :biggrin: ![]() GR DOMI ![]() |
|
||||
|
||||
![]() welkom terug op de weg :p
de mijne is volgende week mits me banden binnen zijn weer op de weg...
|
||||
|
||||
![]() super!!
![]() ![]() ![]() gefeliciteerd!! tour je nog ff langs Stadskanaal? |
|
||||
|
||||
![]() super auto! weer iets moois op de weg! have fun
|
|||
|
|||
![]() mooie auto man,en dan die wielen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sow... Klasse bak man! En ook eengoeie foto! Mag ik weten wat voor camera jij hebt? ![]() Welcome back on the road ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik heb een Olympus C-310 ![]() Of ik kan gewoon goed foto's maken :p Leuke reacties allemaal. toppie ![]() |
|
||||
|
||||
![]() He Domi,
Super kerel !!!! Morgen dus ook weer lekker cruisen zeker ??? Geweldige wagen hoor !!! Grtz.................. LRR
|
||||
|
||||
![]() cruisen roeleert
![]() ![]() wel ff je sig updaten domi!
|
|||
|
|||
![]() Jepss, morgen weer ff lekker een blokkie om
![]() Wordt mooi weer dusssssssss................ @Matheo ![]() Last edited by Domi : 02-04-2005 at 19:33. |
|
|||
|
|||
![]() jaha knallen met die gti lekker weer er bij hij lijkt erg op mijn oude liefde
<zelfz met die borbet wielen zijn als ats maar mooier geen randje>
|
||||
|
||||
![]() Wat een lelijke auto! Ik heb echt een hekel aan golf 1 gti! En weet je waarom? omdat ik er geen heb!!!
Just kiddin' Domi! Superbak man! ik krijg er ooit ook nog wel eentje, en dan hoop ik dat ie zo mooi is of wordt als die van jou! AR IE ES PIE IE SIE TIE!
|
|||
|
|||
![]() zwaar cool bakkie.
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Toppie al deze coole reacties
![]() ![]() Ik ben zelf ook heel erg wijs en zuinig op dit wagentje. Ik rij inmiddels bij 10 jaar golf 1( ik heb er 9 gehad inmiddels) en dit is de mooiste die ik heb gehad tot nu toe.. Alleen de kleur al ![]() Gr Domi |
|
||||
|
||||
![]() hey domi!
nog lekker getourd? echt jammer dat ik geen tijd had, had em namelijk wel ff in`t echt willen zien!! (en jullie natuurlijk ook ![]() nou... doe kalm aan en we spreken wel `n andere keer af ![]() mazzel!! |
|
|||
|
|||
![]() Volgend weekend wel ff als het mooi weer is
![]() Mag je wel ff mee :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Cool, idd erg goede camera, heb ik ook... Je wielen zijn ook helemaal ok, lekker origineel die gti houden zo! Geniet van het mooie weer en je auto!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
YESS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!! |
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig
![]() Hopelijk is die van mij over maand ongeveer ook weer op de weg ![]() |