|
||||
|
||||
Abt A23 7,5x17 4x100
Te koop:
Leuke set Abt A23, 7,5x17, et 35 steek 4x100. Gesmeede velgen gemaakt door OZ. Banden zitten er nog om, 195-40-17 en 205-40-17 maar zijn op. Velgen hebben wel wat aandacht nodig, een schuurpapiertje langs de rand, wat nieuwe lak en je hebt een mooi set wielen in een perfecte maat. Voor het mooie een nieuw setje carbon ringen zien te vinden of gewoon de OZ grijze ringen er in. In het grijs: In het groen: En in huidige staat: (uiteraard met naafdeksels, die liggen in de schuur ) Voor dagelijks zijn ze te groot onder de 2, zie het niet zitten om met 185-35-17 iedere dag 75 km te maken Vraagprijs: €200,- Interesse? Pb, mail naar neill-s@live.nl of bel, 06 42 636396 Groeten Niels
|
||||
|
||||
Up! Mooie set, met de juiste "stance" ook superdik!
|
||||
|
||||
Hoe erg nodig is dat schuurpapiertje langs de rand?? Detailfoto's aanwezig?
|
||||
|
||||
Zal ik van het weekend maken. Mijns inziens is goed schuren en evt wat filmer voldoende. De wielen zijn niet rondom vol schade iig.
|
||||
|
||||
Is de huidige lak er goed af te krijgen? En liep het nergens aan onder je vari (wil ze onder mijn vari hangen) ?
|
||||
|
||||
Lak is er nooit makkelijk af te krijgen, altijd dat klote schuren Maar moet geen probleem zijn, velgen zijn geschuurd geweest, toen in de primer, groene lak en 2 lagen blanke lak. Als je dus weer hetzelfde doet heb je ze in de kleur die jij wilt.
Onder mijn variant liep het nergens aan. Had nog wel lager gekund voor, maar had nu elke drempel al te pakken. Achter kon ik gewoon helemaal volladen met verhuizen, ook zonder aanlopen. Grz Niels
|
||||
|
||||
De nieuwe foto's. Wielen mogen weg tegen elk redelijk bod.
(hier zit maar een kleine stoeprandschade, de vele plekken komen door een handige bandenboer die het wiel wel even voor de deur zou ZETTEN!! dat werd dus neerleggen, maar met getrokken banden gaat dat niet zo goed...) (hier zit alleen lakschade van het aanlopen onder de golf 2)
|
||||
|
||||
Up! Ieder redelijk bod wordt overwogen
|
||||
|
||||
Niemand een subtiel dik set wielen?
|
||||
|
||||
Hoppa!
|
||||
|
||||
ik heb 7 j staal 15 inch zonder banden
wil je dit ruilen
|
||||
|
||||
Bedankt voor het aanbod, maar ik wil juist minder wielen
|
|||
|
|||
Wat is de staat van de banden?
|
|
||||
|
||||
Banden moeten vervangen worden. Achter zou je nog mee kunnen rijden, maar voor moeten nieuwe op.
|
||||
|
||||
Up! Doe een leuk bod en wie weet...
|
||||
|
||||
Up! (In)ruil van iets leuks in 17 inch, 5x100 mogelijk.
|
||||
|
||||
uppa!
|
||||
|
||||
Verkocht. Mag naar het archief