|
||||
|
||||
Vaag relais
Net op pad geweest met de auto, netjes op de parkplatz gezet, doe em uit en schrok me de t*ring.
Leek wel alsof er een kolonie bijen in de auto had, een gezoem aan de kop, dat was dus een relais dat op hol sloeg Alleen als de auto niet op contact stond, helemaal uit dus. Op contact en motor draaiend niks aan de hand. Wie kan me zeggen wat dat relais doet? Oude zekeringkast plek N |
|
||||
|
||||
En relais zitten toch altijd op een nr. pos gestoken. Niet op een letter.
|
|
||||
|
||||
Ik weet niet precies welk nummer het juiste is, dus maar ff wat nummertjes genoteerd:
Bovenop het relais staan: 111 953 227 D en 5WK1605 Op de zijkant stond nog: 2216-3080 De pootjes van de relais gaan in nr.22, 23 en 24 Onder "relaisplek" N, de rest van de relais zitten ook onder een letter Heeft iemand misschien ook een overzicht van de zekeringbezetting (oude kast) heb ook geen idee welke waar voor is. |
|
|||
|
|||
Da's idd een vaag Relais, komt uit een transporter volgens de onderdelen catalogus, en niet bij de golf.
Het is trouwens: Knipper-alarmlicht-relais voor de koplamp relaisplaats 6 en codering is 21
|
||||
|
||||
Quote:
ik niet snap |
|
||||
|
||||
Heb je misschien aan bovenstaande schema's wat aan? Suc6 Grtzzz
|
||||
|
||||
Quote:
Hee das mooi! Weet je misschien ook of dit voor de oude type zekering kast of de nieuwe is? iig bedankt!! |
|
||||
|
||||
nieuwe
|
|
||||
|
||||
Quote:
Weet je toevallig of er in de plekbezetting veel verschil zit in vergelijking met de oude? |
|
||||
|
||||
Is de claxon toevallig ook via een relais geschakeld? ja toch? bij het indrukken van de claxon hoorde ik altijd iets klikken. Zou mijn spook relais daar ook voor gediend kunnen hebben? Mijn claxon doet niks meer en de zekering is heel.
|