|
|||
|
|||
Niet starten met koude motor
Goedenavond.
Ik heb weer een vraagje Mijn 1984 VW 1.3 Polo GT, wil niet starten als het koud is. Ik bedoel nu niet zoals alleen vandaag, want er waren de laatste dagen meer mensen die er last van hebben. Als de motor gewoon koud is, dan krijg ik hem voor geen mogelijkheid aan de praat. als ik de carburateur met een verfafbrander verwarm, dan start hij gewoon. Ik heb er nu een 45AH, 400A startstroom accu in. of is die te ligt? Is het ook mogelijk om een verwarmingselement of een gloeipunt ofzo by de carburateur aan te brengen? graag hoor ik jullie mening. goed weekend allemaal wiebe naberman |
|
||||
|
||||
accu is ok. Vrij standaard
Zit er nog een buis vanaf het uitlaatspruitstuk naar de inlaat toe? Als deze ontbreekt, zou ik die toch terug toevoegen. Zeker met dit weer is het voor carb blokjes wel eens noodzaak. Anders krijg je bevriezing van de carb. Wat je met een verfbrander dus opheft. Echter zal die dan ook niet heel goed lopen als je eenmaal rijdt.
|
||||
|
||||
Ik heb hetzelfde probleem(alleen dan met een 85er GT). Bij mij zit die buis naar het spruitstuk idd ook los en zelfs naar voren gebogen zodat hij nog wat meer koude lucht vangt... Zat al te denken om deze weer terug te plaatsten zoals het hoort.
Maar voor nu laat ik hem lekker staan :P komt er ook geen zout rommel op... |
|
|||
|
|||
.
Caddyke...... Last edited by Sjon : 27-10-2015 at 08:48. |
|
|||
|
|||
ik heb ook een 55pk en een pierburg 2e3. Er is nieys aan te brengen ofzo om het starten makkelijker te maken?
of wat zeggen jullie? |
|
|||
|
|||
.
Caddyke...... Last edited by Sjon : 27-10-2015 at 08:48. |