|
|||
|
|||
Audi a3 1.8 turbo 110kw bj2000.
Bij deze te koop aangeboden voor een goede vriend van mij:
Te koop Audi A3 1.8 turbo 110Kw. Km stand: 152325km Bouwjaar : 2000 Auto is altijd aantoonbaar dealer onderhouden. Boekjes en alle reserve sleutels aanwezig. NAP kan en mag gecheckt worden. Vorige maand zijn de veren verv. voor de APK. Was 1 achter veer gebroken en heb er gelijk 4 nieuwe H&R veren ondergezet. Waardoor de auto 3 cm is gezakt. Ook moesten er nieuwe banden op en heb ik er meteen andere velgen opgezet. 18 inch BBs motorsport imitaties met continental sportcontact banden. Auto is door de dealer gechipt naar 190 pk en is er een forge DV en een K&N inlegfilter op/in-gezet. Er is op de vooras het remsysteem van een S3 gemonteerd. Stuur verv. voor een Audi S3 stuurwiel. Auto heeft alcantara bekleding met armsteun, Climaat Controll, radio met ingeboouwde carkit. In september 2008 is de distributieriem, waterpomp en thermostaat multieriem en spanners verv. bij een km stand van 132000. Auto wordt verkocht ivm dat ik een 5 deurs nodig heb. Auto heeft geen schades en wordt altijd elke week met de hand gewassen. Vaste prijs: 6500 euro Voor verdere info bel of mail naar:Tel nr. 0614186911 Morrado@gmail.com Op aanvraag zijn er ook meer, of duidelijkere foto's verkrijgbaar. Last edited by jus-G60 : 14-10-2011 at 07:47. |
|
|||
|
|||
uppie
|