|
|||
|
|||
Polo 2f '92 in onderdelen
Aangezien er niet direct reacties komen op de verkoop van mijn polo gaat die volledig in stukken verkocht worden. Mensen die toch geintereseerd zijn in de volledige wagen, let me know, er kan onderhandeld worden.
link naar originele topic voor foto's en extra informatie :http://volksforum.com/forum/showthread.php?t=89804 wat wordt er allemaal verkocht: (alles dus) Exterieur - gevlakte koffer - 100euro - Deuren met audi klinken (met centrale deurvergrendeling) - 100euro - hardebou met dichtgewerkte knipperlichten - 50euro - vlakke bumpers met knipperlichten - 100euro - schroefkit Ta Technix, gekeurd in belgië dus inclief alle attesten (slechts enkele maanden oud) - 400euro - maar ook voorlichten, achterlichten,... Interieur (kan eventueel volledig als set verkocht worden) - 1300euro - origineel interieur volledig laten overtrekken in leder en alcantara - 1000euro - polyesteren deurpanelen, voor en achter, overtrokken in alcantara - 200euro - meterjes in dashboard - boxjes in dashboard - pookhoes in alcantara - sportstuur - 100euro Hifi (kan eventueel volledig als set verkocht worden) - alcantara en leder inbouw in de koffer - alle boxen + filters zijn van boschmann - in elke deur 2 mid speakers - 100euro (= set 4 mid, 4 tweeters) - in het dashboard 4 tweaters - achteraan 2 mid/high combo's - 50euro - 2 woofers in de koffer - 150euro - dit alles wordt gestuurd door 2 pioneer versterkers in de koffer - 200euro - condensator Ook alles van de motor is te koop, voor meer info kijk in het originele verkoopstopic. Dit is maar een beperkte lijst, praktisch alles wat los kan aan de wagen is te koop... Als u iets specifieks zoekt, of meer info wenst, mail ma gerust, alle prijzen zijn richtprijzen. marreanseeuw@gmail.com 0472/89.19.46 |
|
|||
|
|||
up
|
|
||||
|
||||
ik heb eventueel wel interesse in het schroefsetje en motorfiets carbs, als deze weg gaan. maak maar een mooi prijsje
|
|||
|
|||
je hebt een mailtje
|
|
|||
|
|||
up, alles zijn richtprijzen,
|
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
he ik heb je een mail gestuurd betreffende de schroefset maar nog geen reactie gehad, heb je ze nog of niet meer
|