|
|||
|
|||
Golf 2 VR6 1984
Bij deze bied ik mijn auto te koop aan.
MK2 2.8 VR6 Bouwjaar 1984 Km stand vr6 198xxx Auto staat nog diesel op kenteken en er moeten nog een aantal dingen gedaan worden. Wat moet gedaan worden: Interieur netjes in elkaar zetten. Remleidingen naar achter toe nieuw erop (koperen leiding aanwezig) MK3 stuurhuis monteren (zit erbij) Tevens heb je dan gelijk stuurbekrachting, alle leidingingen, reservoir en de pomp zitten erbij Corrado radiateur voor het nette. Rdw omkeuren Klasse 3 alarm met certificaat Fk schroefset in hardheidverstelbaar Mk3 recaro interieur Snap off stuurtje (krijg je los erbij) Onderstel is 5x100 Motor loopt goed Recent ketting en koppeling vervangen Bak omgebouwt naar kabel Nieuwe krukaspositie sensor Nieuwe blauwe temperatuur sensor Nieuwe bobine Nieuwe bobine kabel Aangezien nu het mk2 stuurhuis erop zit raad ik het af om ermee naar huis te rijden. (ook werken de achter remmen nu niet) Het heeft nu een wegligging van nix. Ook is de radiateur er momenteel af (zat een oplossing te zoeken om de golf 3 radiateur netjes in het front te monteren maar dat gaat gewoon echt niet) De prijs is 2000€ Te bezichtigen in maastricht Zie laatste foto voor de wielen waar hij op staat. En de rolkooi wat op een aantal foto's te zien is zit er niet bij. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us http://www.vwforum.nl/even-voorstel...lf-t156793.html Last edited by DennisG60 : 19-04-2013 at 21:02. |
|
|||
|
|||
wil hem wel ruilen met een mk1 cabrio
mvg |
|
|||
|
|||
Ik heb je een bericht gestuurd
|