|
|||
|
|||
Golf 3 1.6l 8v '96
EDIT
Hierbij bied ik mijn Golf 3 1.6l 8v te koop aan. Ik heb er altijd van genoten om met deze auto te rijden, en technisch is hij 110% en de interieur is in goede conditie. Het is een hele leuke en goed onderhouden beginners auto waar je nog lang van zult genieten. De auto heeft onlangs een grote beurt gehad waarbij de volgende onderdelen zijn vervangen; Distributieriem Waterpomp Multieriem Bougies Olie+ oliefilter Koelvloeistof Nieuwe remschijven + remblokken De auto beschikt over de volgende ''Tuning-upgrades'' TechTuning Schroefset Sebring Sportdemper Smoke-achterlichten Lichtmetalen 15'' velgen in High Gloss Zwart VRAAGPRIJS ; EUR 1000,- Bij interesse graag even pm'en of bellen naar; Tel: 06 41 34 54 30 Ma t/m Vrij na 16:15 uur PS; staat ook op Autoscout24 & Marktplaats. Last edited by Korhanovic : 29-01-2012 at 19:08. |
|
|||
|
|||
op een site voor foto's te uplaode
daar doe je zoeken en acc je de foto's dan zeg je uplaoden en dan kopier je de link naar je topic tusse [img]hier plaats je je link [/img] hoop dat je hier iets aan hebt ... |
|
|||
|
|||
hartelijk dank!
|
|
||||
|
||||
vraagprijs verplicht!!
|
|||
|
|||
Quote:
Sorry, ben ik vergeten. bedankt voor het zeggen :P |
|
|||
|
|||
BUMP;
Foto's geplaatst! Last edited by Korhanovic : 23-01-2012 at 18:03. |
|
|||
|
|||
bump?
|
|
||||
|
||||
hoelang heeft de auto nog apk?
en staat van de auto,roest,motorisch heb mischien intresse
|
|||
|
|||
Auto heeft nog tot april 2012 APK, maar als je het nodig vindt, kan ik wel voor je APK halen (BETROUWBAAR, niet iemand die even naar de papieren kijkt en OK zegt, je mag best mee naar de apk-station)
qua motorisch is de auto een dikke 110%, en roest? onderkant zo hard als steen! alleen bij de stukjes waar vroeger de spatlappen op zaten zijn een klein stukje (2cm bij 3.5cm ong.) aan de linkerkant en aan de rechterkant een stukje ter grootte van je duim :p auto wordt morgen (zondag) helemaal weer schoongemaakt (denk aan stofzuigen etc., ik hou van schone autos) mocht je nog interesse hebben of willen bezichtigen, hoor ik het graag van je! mvg. |
|
|||
|
|||
Nieuwe vraagprijs ; € 1100,-
|
|
|||
|
|||
bump
|